Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ZIek... was ook als is op tv hij kreeg gwn steroid's met de lepel gevoerd..
Juist. Waarom ook niet gewoon meteen vragen of je opgepakt mag worden..Steroïds op tv? Die zijn illegaal! Overigens, áls hij steroids had gebruikt had hij een baard op z'n achtste
Vind het steroidverhaal zeer ongeloofwaardig. Voornamelijk omdat ik zijn huidige fysiek niet bepaald schrikbarend vindt, plus dat zijn stem nog aardig aan de hoge kant is. Als da zo zou zijn en hij had er twee tieten op zijn rug hangen, was het misschien een ander verhaal.
Te smal fysiek. Ik blijf erbij dat hij zo goed als clean is. Hij heeft alleen veel gesport op een ander niveau dan de meeste kids in amerika, plus in mijn ogen goeie voeding gehad en daarbij goeie training.
Lichte KT en cardio. Al zal hij wel aardig aan de sups slurpen, maar pro-hormoon en andere rotzooi? (nog) niet. Daar hangt te veel vanaf. Als hij die gebruikt is zijn lucratieve zaakje naar de filistijnen.
Juist. Waarom ook niet gewoon meteen vragen of je opgepakt mag worden..Steroïds op tv? Die zijn illegaal! Overigens, áls hij steroids had gebruikt had hij een baard op z'n achtste
Vind het steroidverhaal zeer ongeloofwaardig. Voornamelijk omdat ik zijn huidige fysiek niet bepaald schrikbarend vindt, plus dat zijn stem nog aardig aan de hoge kant is. Als da zo zou zijn en hij had er twee tieten op zijn rug hangen, was het misschien een ander verhaal.
Hangt ervan af wat hij heeft gekregen. Er zijn meer steroïden op de markt dan alleen testosteron. Iets als anavar ofzo zou bijvoorbeeld goed kunnen. Daarnaast is het zonder roids wel heel vreemd dat zijn pa altijd weigert het bloed van dat jochie te laten testen op steroïden denk je niet?
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Hoezoe vind je zijn fysiek wel meevallen, ken je nog meer mensen die er op die leeftijd zo uit zien??
Ik denk trouwens dat ie wel aan de as zit/heeft gezeten.
En waarom zou je opgepakt worden als je op tv as gebruikt volgens mij is het verkopen illegaal maar het gebruiken niet/wordt gedoogd
allemaal idd vreemd..maar ik denk niet dat in behoudend amerika ouders hun kinderen naar een as-kikker van 14 laten kijken als voorbeeld. Just a thought.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment