Zieke ouders..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mja, maar hoe oud is hij nu?.. als hij iets van 12 is kan ik nou niet zeggen dat het normaal is voor een 12-jarige
    An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

14 toch ofzo?
      Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

ZIek... was ook als is op tv hij kreeg gwn steroid's met de lepel gevoerd..

Comment

Originally posted by imation View Post
          ZIek... was ook als is op tv hij kreeg gwn steroid's met de lepel gevoerd..
          Juist. Waarom ook niet gewoon meteen vragen of je opgepakt mag worden..Steroïds op tv? Die zijn illegaal! Overigens, áls hij steroids had gebruikt had hij een baard op z'n achtste

Vind het steroidverhaal zeer ongeloofwaardig. Voornamelijk omdat ik zijn huidige fysiek niet bepaald schrikbarend vindt, plus dat zijn stem nog aardig aan de hoge kant is. Als da zo zou zijn en hij had er twee tieten op zijn rug hangen, was het misschien een ander verhaal.

Comment

Pro hormonen??

Comment

Te smal fysiek. Ik blijf erbij dat hij zo goed als clean is. Hij heeft alleen veel gesport op een ander niveau dan de meeste kids in amerika, plus in mijn ogen goeie voeding gehad en daarbij goeie training.

Lichte KT en cardio. Al zal hij wel aardig aan de sups slurpen, maar pro-hormoon en andere rotzooi? (nog) niet. Daar hangt te veel vanaf. Als hij die gebruikt is zijn lucratieve zaakje naar de filistijnen.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=T0CI3...ke-ouders.html

Hoe sterk...

Comment

Idd flink sterk ja. Zit me er af en toe echt over te verbazen..helemaal met die turn(st)ers..

Comment

vergeet niet dat hij ook een stuk lichter is maar idd dan nog steeds heel sterk
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      Juist. Waarom ook niet gewoon meteen vragen of je opgepakt mag worden..Steroïds op tv? Die zijn illegaal! Overigens, áls hij steroids had gebruikt had hij een baard op z'n achtste

Vind het steroidverhaal zeer ongeloofwaardig. Voornamelijk omdat ik zijn huidige fysiek niet bepaald schrikbarend vindt, plus dat zijn stem nog aardig aan de hoge kant is. Als da zo zou zijn en hij had er twee tieten op zijn rug hangen, was het misschien een ander verhaal.
                      Hangt ervan af wat hij heeft gekregen. Er zijn meer steroïden op de markt dan alleen testosteron. Iets als anavar ofzo zou bijvoorbeeld goed kunnen. Daarnaast is het zonder roids wel heel vreemd dat zijn pa altijd weigert het bloed van dat jochie te laten testen op steroïden denk je niet?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

wel heel vreemd dat zijn pa altijd weigert het bloed van dat jochie te laten testen op steroïden denk je niet?

idd zecht meer dan genoeg
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoezoe vind je zijn fysiek wel meevallen, ken je nog meer mensen die er op die leeftijd zo uit zien??

Ik denk trouwens dat ie wel aan de as zit/heeft gezeten.
                          En waarom zou je opgepakt worden als je op tv as gebruikt volgens mij is het verkopen illegaal maar het gebruiken niet/wordt gedoogd

Comment

zielig om je kind zo te misbruiken

Comment

Originally posted by -HnK View Post
                              Filmpje van een kind die er niet gezond uitziet..

YouTube - THE WORLD'S STRONGEST BOY
                              Respect ouwe, alleen als die jongen het niet zelf leuk vindt vindt ik die ouders gestoord anders vink het wel tof lenig alles gewoon kleine atleet :P
                              Wat ben ik een spetter

Comment

allemaal idd vreemd..maar ik denk niet dat in behoudend amerika ouders hun kinderen naar een as-kikker van 14 laten kijken als voorbeeld. Just a thought.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X