Zieke ouders..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Belachelijk dat je als ouders experimenteert op je kind met AS! Ik vind het gewoon zielig! Laat kinderen zo lang als het kan kinderen zijn! Ze kunnen de rest van hun leven nog volwassen zijn.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by erikv View Post
      allemaal idd vreemd..maar ik denk niet dat in behoudend amerika ouders hun kinderen naar een as-kikker van 14 laten kijken als voorbeeld. Just a thought.
      Nou dat denk ik wel al die sterren die daar als voorbeeld dienen (britney) zijn toch ook allemaal aan de alcohol en drugs dus ik denk dat ze van as niet zo staan te kijken.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Nou dat denk ik wel al die sterren die daar als voorbeeld dienen (britney) zijn toch ook allemaal aan de alcohol en drugs dus ik denk dat ze van as niet zo staan te kijken.

,Britney heeft een keuze om aan de alcohol of drugs te gaan en die is volwasse,dat kind niet die heeft geen keuze heeft het bezef nog niet wat hem gegeven word

Comment

Originally posted by imation View Post
          ,Britney heeft een keuze om aan de alcohol of drugs te gaan en die is volwasse,dat kind niet die heeft geen keuze heeft het bezef nog niet wat hem gegeven word
          Ja maar dat was ook niet wat ik ermee wilde zeggen, erik zei dat ouders hun kinderen daar niet naar willen laten kijken en mijn stelling is dat ze ook hun kinderen naar britney laten kijken ondanks dat ze drugs gebruikt dus zullen ze ook wel geen moeite hebben met dit jochie.

Comment

ow sorry begreep k je verkeerd ,Alsnog waar gaat het heen met deze wereld , k vind het neit normaal wat er met dit kind gebeurd ..gwn ZIEK

Comment

Het was toch alleen zijn vader die hem zo drilde of niet.
              Hij ging iedere dag uren trainen met dat joch, volgens mij heeft het zijn gezondheid totaal niet goed gedaan. Hij moet er vast wat aan over gehouden hebben.

Comment

Originally posted by Loenatik View Post
                WTF ? Zieke shit zeg.
                precies wat ik zou gaan zeggen
                tolkkas tolkkas

Comment

nu is het meer een mooiboy implaats van iemand van de straat wat je eerst zou denken.
                  helemaal lijp is het .. mijn moeder doet nu nog moeilijk omdat ik nu 17 ben en train en let op mijn eten enzo ze zegt steeds je bent nog niet uitgegroeit enz enz..
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Hoezoe vind je zijn fysiek wel meevallen, ken je nog meer mensen die er op die leeftijd zo uit zien??

Ik denk trouwens dat ie wel aan de as zit/heeft gezeten.
                    En waarom zou je opgepakt worden als je op tv as gebruikt volgens mij is het verkopen illegaal maar het gebruiken niet/wordt gedoogd
                    denk dat ze er bij zo'n kind toch wel anders naar kijken. Als jij as gebruikt kies je daarzelf voor en wss weet je ook wat dit doet, wat hieraan vast zit, wat de gevolgen (kunnen) zijn en ga je hier verstanding mee om. Deze jongen is al begonnen met trainen toen hij bij wijze van spreke net kon lopen. Dit is er dus gewoon in gestampt door zijn ouders en had hij geen andere keus. Volgens mij had hij geen enkel idee wat het eigenlijk was. Dus in dat geval kijk ik er in elk geval wel anders naar.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

sorry voor het dubbel posten internet deed een beetje traag en daardoor heb ik waarschijnlijk per ongeluk dubbel gepost. Wat ik nog toe wou voegen is dat ik toch echt wel denk dat hij steroids heeft gebruikt. Het fysiek wat hij nu als 14-jarige heeft moet goed kunnen zonder steroids, maar als je meerdere filmpjes van hem ziet waar hij rond een jaar of 7 bankdrukt met een gewicht van 90 kilo en meer van dat soort dingen terwijl hij zelf geloof iets van 35-40 kilo weegt dan ga je mij niet wijsmaken dat hij naturel is.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

te ziek

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X