When bodybuilding gets out of hand
Collapse
X
-
JEzus .. het is keuze die je maakt ,en hoe ver je wild gaan natuurlijk zeer extreme in gespoten synthol manne ,dit heeft niks meer met sport te maken de kunst is toch om er zo veel mogelijk uit te halen als je natur bent
voorbeeld: k vind als je een brommer opvoert is de kunst om het te doen met 50 cc om hem hard te laten lopen en niet meteen 180cc op te gooien:P
mes raar voorbeeld jullie snappe het wel
Comment
-
Photoshop..nooouuu...ik heb er hier in de bn-gallery toch ook wa misbaksels tussen zien staan anders..en die zijn toch écht nie gephotoshopt..alleen die twee ballonnen kán bijna nie echt zijn! Als da écht is: GATVER!Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Een gespierde lichaam is mooi, maar ik vind wel dat men de natuurlijk grens moet accepteren. Als je niet meer groeit, moet je niet allerlei spul gaan nemen om nog meer te groeien.
Omdat je dan vroeg of laat op een onnatuurlijke manier gespierd word.
De verhoudingen van het lichaam kloppen niet meer, hiermee bedoel ik, het lijkt totaal niet meer op dat hoe een menselijk lichaam eruit hoort te zien.
Voor mij is op een gegeven moment het lichaam te rond en als je kijkt naar die borst. Dat heeft voor mij niks meer met een mooie mannelijk borst te maken.
Ik weet wat ik wil en weet wanneer ik wil stoppen. Niet met sporten natuurlijk, anders is alles zo weer weg. Maar gewoon wanneer ik de massa genoeg vind.
Ik probeer gewoon zoveel mogelijk massa te krijgen tot het dus genoeg is en natuurlijk aan de kracht werken is ook mooi. Dus doe het niet alleen voor massa, maar ook voor kracht, altijd mooi dat je naast massa ook een krachttoename ziet. Dit maakt deze sport juist zo mooi voor me.
Ik heb nu volgens mij alweer een kompleet boek getypt, dus ik brei er een einde aan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment