When bodybuilding gets out of hand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• When bodybuilding gets out of hand

When Bodybuilding and Steroids Go Too Far - Life in the Fast Lane

damn

Ik neem aan dat je zelf ook wel ziet dat aantal van de eerste foto's gephotoshopt zijn he?

Comment

JEzus .. het is keuze die je maakt ,en hoe ver je wild gaan natuurlijk zeer extreme in gespoten synthol manne ,dit heeft niks meer met sport te maken de kunst is toch om er zo veel mogelijk uit te halen als je natur bent

voorbeeld: k vind als je een brommer opvoert is de kunst om het te doen met 50 cc om hem hard te laten lopen en niet meteen 180cc op te gooien:P

mes raar voorbeeld jullie snappe het wel

Comment

was me nog niet opgevallen .. somige zijn echt

Comment

Originally posted by imation View Post
          was me nog niet opgevallen .. somige zijn echt
          Sommige wel ja. Maar bijvoorbeeld die van Dennis James z'n rug is wel zeer duidelijk gephotoshopt.

Comment

ik weet dat sommige gephotoshop zijn en sommige weer niet

Comment

Photoshop..nooouuu...ik heb er hier in de bn-gallery toch ook wa misbaksels tussen zien staan anders..en die zijn toch écht nie gephotoshopt..alleen die twee ballonnen kán bijna nie echt zijn! Als da écht is: GATVER!
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Bah, maar mijn afkeer tegen steroide lijven was al bekend
                Geniet, en drink met maten!

Comment

De eerste zooi is allemaal nep fotoshop is prachtig
                  Who's the Chef

Comment

Een gespierde lichaam is mooi, maar ik vind wel dat men de natuurlijk grens moet accepteren. Als je niet meer groeit, moet je niet allerlei spul gaan nemen om nog meer te groeien.

Omdat je dan vroeg of laat op een onnatuurlijke manier gespierd word.
                    De verhoudingen van het lichaam kloppen niet meer, hiermee bedoel ik, het lijkt totaal niet meer op dat hoe een menselijk lichaam eruit hoort te zien.
                    Voor mij is op een gegeven moment het lichaam te rond en als je kijkt naar die borst. Dat heeft voor mij niks meer met een mooie mannelijk borst te maken.

Ik weet wat ik wil en weet wanneer ik wil stoppen. Niet met sporten natuurlijk, anders is alles zo weer weg. Maar gewoon wanneer ik de massa genoeg vind.

Ik probeer gewoon zoveel mogelijk massa te krijgen tot het dus genoeg is en natuurlijk aan de kracht werken is ook mooi. Dus doe het niet alleen voor massa, maar ook voor kracht, altijd mooi dat je naast massa ook een krachttoename ziet. Dit maakt deze sport juist zo mooi voor me.

Ik heb nu volgens mij alweer een kompleet boek getypt, dus ik brei er een einde aan.

Comment

blijf erbij dat X vorm lelijk is.

Comment

Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.
                        bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

vind die massa wel mooit bevoorbeeld jay cutler dorian yates kenneth flex weeller
                          bench press :80 dead lift :140 squat : 120

Comment

iedereen moet doen wat die wil he, ik vind het niks
                            volgens mij een overgrote deel van de mensen niet

Comment

heel jammer om je lichaam zo te verneuken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...