Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vond het ok al raar dat bodynet het niet deed, nu ben ik mijn training van afgelope vrijdag vergeten
Mja gelukkig kunne we weer gezellig discuseren nu
ja had het ook al ben misschien niet degene die het meeste post hierzo maar ik kijk wel elke dag op bodynet eerste wat ik doe als mn pc aan gaat is naar internet naar bodynet ff weer wat topics lezen. Dacht eigenlijk eerst ook dat het aan me pc lag want die deed toevallig zoiezo al raar met internet lag er steeds uit enzo dus dacht eigenlijk dat het daar aan lag
Hehe ik was ook redelijk aan het f5-en het hele weekend
was ik tenminste nie de enige ! God hoe snel je aan zoiets gewend raakt zeg...gewoon een vast ritueel van mijn leven geworden..helemáal nu ik thuis zit!
Weet iemand ook wat het probleem was zodat het nie nóg een keer gebeurd?
"Vreemd hoe snel je aan iets gewend raakt" zei ErikV al tegen mij in MSN. En gelijk had ie want ik baalde ook als een stekker dat bodynet een paar dagen niet meer te bereiken was. Bah. Maar we zijn der weer
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment