spier/trainingsrush

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spier/trainingsrush

vraagje, ik train nu een maand of 4 vooral met dumbbells. Het is moeilijk om uit te leggen en ik weet niet of er een naam voor is, maar heel af en toe lijkt het erop alsof mijn spieren erom schreeuwen om veel gewicht te pakken.

Het lijkt wel of je biceps uit je armen knallen/branden en je kan ze alleen rustig krijgen door veel gewicht te pakken. Als je dit dan doet voelt dit vervolgens uitermate goed. Het lijkt wel een soort adrenaline ofzo.

Nu heb ik dit niet altijd, 1x in de 3 of 4 weken ofzo.
    Is hier dus een naam voor en kan je dit effect vaker bereiken?

bvd
    jeroen

Klinkt heel vreemd nog nooit van gehoord.

Ik zal is vragen of ze bij mij in de sportschool de muziek wat zachter kunnen zetten misschien dat ik het dan ook kan horen...
    Who's the Chef

Comment

@ Been
      Hahahaha.

@ Topic
      Geen last van.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Been View Post
        Klinkt heel vreemd nog nooit van gehoord.

Ik zal is vragen of ze bij mij in de sportschool de muziek wat zachter kunnen zetten misschien dat ik het dan ook kan horen...
        Je moet wel kunnen communiceren met je lichaam he!

On topic; klinkt een beetje vreemd. Bedoel je dat je gewoon erg gedreven bent ofzo?

Comment

ik zie het al voor me, je zit te trainen en opeens wil het lichaam meer.
          Zo van dit is niet zwaar genoeg, ik wil nog meer gebeuld worden
          beetje raar, misschien eens een dokter opzoeken, klinkt nogal apart

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            ik zie het al voor me, je zit te trainen en opeens wil het lichaam meer.
            Zo van dit is niet zwaar genoeg, ik wil nog meer gebeuld worden
            beetje raar, misschien eens een dokter opzoeken, klinkt nogal apart
            Maar het advies is toch meestal 'naar het lichaam te luisteren'?
            'Okee biceps, ik doe wel meer gewicht, nou tevreden? *zucht*'

Comment

heb je daarvoor net sex gehad? dan ben ik ook altijd nog opgewonden erna.

nu ff ontopic. jah komt me niet bekend voor heb wel dagen dat ik opeen wat kilo's omhoog ga doe dit dan ook gewoon train lekker door . en keer erop verlaag ik het gewicht weer wat en train even goed

Comment

Dus als je voor de training seks hebt, dan kun je zwaarder trainen
                Als dit klopt zie ik het zo gebeuren, dat iedereen voor de training eerst nog eens wat bedsport bedrijft.

Comment

Zit wel enige waarheid in..adrenaline stijgt naar een piek..tijdelijk, maar het is een piek ..

On topic: Dit is de eerste keer dat ik van een maandelijke periode bij een man hoor
                  Nee maar even serieus, het zoú natuurlijk kunnen dat je een bepaald eten hebt gehad? Als daar toevallig een natuurlijk stimulerende stof in zit..prima mogelijk. Kán natuurlijk ook zo zijn dat je een hormoonstoot krijgt (testosteron) . Nog in de groei toevallig?
                  Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Geen ervaring mee !!!
                    Maar 1 keer in de 3 a 4 weken zo'n schreeuw van je lichaam ????? Dat vind ik een beetje raar.
                    Waarom dan niet 1 keer in de week ?? Dan kan het aan je voeding liggen of zo.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                      Zit wel enige waarheid in..adrenaline stijgt naar een piek..tijdelijk, maar het is een piek ..

On topic: Dit is de eerste keer dat ik van een maandelijke periode bij een man hoor
                      Nee maar even serieus, het zoú natuurlijk kunnen dat je een bepaald eten hebt gehad? Als daar toevallig een natuurlijk stimulerende stof in zit..prima mogelijk. Kán natuurlijk ook zo zijn dat je een hormoonstoot krijgt (testosteron) . Nog in de groei toevallig?
                      lijkt mij niet dat hij nog in de groei zit (jeroen80) denk dus dat hij in 1980 geboren is en dan zou hij 28/29 kunnen zijn

ik denk zelf dat het gewoon is dat je dan traint met een mooie damen en dan nog ffies stoer moet doen en dan extra gewichtjes erbij stopt
                      want als ik meestal aan het sporten bent en er kijken dames geef ik minder snel op
                      Calisthenics / Street workout

Comment

oh ben je dan ook zo een poser, die op het strand mooi zijn spiertjes wil laten zien voor de vrouwen

ik pak gewoon dat wat ik wil, ik denk niet dat een vrouw merkt dat je het gewicht wat langer volhoud

Maar kan zijn dat het werkt, want zulke mooie dames zie ik niet in de sportschool, eerder wat dikkere die willen afvallen.
                        In het vervolg dan maar een paar mooie dames voor me neerzetten, misschein dat het dan sneller gaat met kracht/massa

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                          Dus als je voor de training seks hebt, dan kun je zwaarder trainen
                          Als dit klopt zie ik het zo gebeuren, dat iedereen voor de training eerst nog eens wat bedsport bedrijft.
                          Misschien moet je dan wat harder werken in bed zodat je geen puf meer hebt om te sporten ?

Comment

Originally posted by peedee View Post
                            Misschien moet je dan wat harder werken in bed zodat je geen puf meer hebt om te sporten ?
                            ik wil gewoon trainen hoor en tja enige "sport" die ik op het moment kan doen is met mijn linker hand want zonder een vrouwlijk wezen gaat het een beetje moeilijk

Comment

Spieren die meer gewicht vragen? Vreemd..meestal vraag ik een performance van mijn spieren en niet andersom...
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X