Wat te doen als je.......

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat te doen als je.......

midden in de weeek opeens zin hebt in chips of iets zouts!! Zoals dat bij mij nu het geval is ?

1. Jezelf dwingen en wachten tot zaterdag (cheatmeal)

of

2. Bevredig die behoefte, en ga de volgende dag weer verder volgens schema?

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPP!!!!
    Anything worth having, is worth working hard for!

zoute cashewnootjes ?

Comment

dacht dat je ver uit de buurt moest blijven van cashewnoten toch! vooral in de cutperiode.....

Comment

Het niet halen je gaat niet dood als je geen chips eet.
        koop liever een bak aardbeien of druiven en eet dat op. genoeg andere lekkere dingen. Tuurlijk kun je wel cheaten, maar discipline is alles.

Ik dacht in het begin dat ik het nogal moeilijk me zal krijgen.
        Mijn eet schama van half jaar terug

ontbijt niks ( 9 uur)

14 uur, criosant kaasbrood e.d.

tussendoor een zak winegums/drop fruit duos van 290 gram ( misselijk als ik hem leeg had.) of koekkes, eigenlijk alleen snoep

dan warm eten p, 6 uur, meestal ook ongezond

en dan s avond lekker chips ofzo.

wat leefde ik ongezond zeg, echt een prestatie dat ik me in bedwang kan houden.

Maar goed kom ik weer met een lang verhaal. Ik zou gewoon wachten en het op je cheatdag eten, kun je echt niet wachten dan verplaats je zaterdag na nu. misschien is dat een idee

Comment

Uitstellen tot je cheatdag. En een cheatdag hoort alleen thuis in een cutschema vind ik. Op een gegeven moment heb je niet eens zin meer in cheaten. Wordt misselijk als ik moet cheaten, is wellicht wel een overdreven trekje, maar ben er dus echt niet meer van. Gewoon lang genoeg in dat patroon zitten, en met cheats ondermijn je dat patroon.
          Last edited by GeneralIx; 27-05-2008, 21:45.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

hehehe.......grrrrrrr......ik heb discipline......ik loop al richting de koelkast......waar mijn kwark staat te wachten.....paar druppeltjes roosvicee erin.....schepje whey.....en mijn mond dichtritsen tot zaterdag wat betreft.....zoutjes o.i.d.

Comment

uitstelling in dat geval, kon niet echt aan je begin post zien dat je in de cut was.

Comment

Get over it! Als je zo graag iets in je mond steekt tijdens de cut kun je zelfs nog beter een waterijsje pakken dan chips of nootjes. Een raketje van Ola bevat maar 40 kcal en geen glucosefructosestroop. 'Het kleine beetje suiker dat erin zit is verwaarloosbaar. Hou het wel bij eentje uiteraard
                Geniet, en drink met maten!

Comment

probeer je racket ijs te bakken en hoop dat het heel blijft....eheh dan heb je een semi chips

Comment

Originally posted by shuriv View Post
                    hehehe.......grrrrrrr......ik heb discipline......ik loop al richting de koelkast......waar mijn kwark staat te wachten.....paar druppeltjes roosvicee erin.....schepje whey.....en mijn mond dichtritsen tot zaterdag wat betreft.....zoutjes o.i.d.
                    Ik ken het gevoel !!!! Gewoon ff volhouden.
                    Maar als ik me dan echt niet meer kan inhouden dan pak ik gewoon een handje amandelen of walnoten.
                    Niet zo zout maar wel lekker crunchie !!!

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                      probeer je racket ijs te bakken en hoop dat het heel blijft....eheh dan heb je een semi chips
                      Hahaha sakura soms ben je echt een sukkel weet je dat !!!

Comment

Lekker een handje ongezouten nootjes nemen.
                        Goede vetten heb je tenslotte ook nodig in de cut.
                        Who's the Chef

Comment

Als ik trek heb in iets zout in de cut, neem ik ook nog wel eens een bouillonnetje. Heb je wel het zout binnen, maar niet de cheat en voedingswaarden van chips.
                          Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Originally posted by fanny View Post
                            Als ik trek heb in iets zout in de cut, neem ik ook nog wel eens een bouillonnetje. Heb je wel het zout binnen, maar niet de cheat en voedingswaarden van chips.
                            Nog niet eens aan gedacht, maar zeker een goede tip !!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X