Wedstrijd voor midden 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wedstrijd voor midden 2009

Beste bodynet leden,

Vroeg mij zo af... wanneer kan je aan een wedstrijd mee doen (junioren)? Een wedstrijd waar alleen naturel mensen komen opdagen. Ik heb me er de laatste tijd zo erg in verdiept dat ik gewoon niet meer kan wachten. Even opscheppen... aangezien ik goeden genen heb en het echt verdomd hard gaat op dit moment kijk ik erg uit naar een eventuele amateur junioren wedstrijd. Ja heb geen verstand van die dingen...

Paar vragen...

Wat zijn de eisen voor een wedstrijd? Hoe oud moet je zijn?

Als er mensen zijn die het leuk vinden om hierover wat meer te vertellen, altijd welkom. Ik zou persoonlijk met een vetpercentage van 6% willen beginnen.

Groeten,
    Nex

Ik geloof dat er geen eisen zijn. Voor junioren moet je alleen onder de 22 zijn.
    Ik zou het ook graag allemaal wel willen weten. Aangezien ik ook interesse heb om binnen afzienbare tijd een keer op het podium te staan.
    Ik weet alleen niet of een vp van 6% goed genoeg zal zijn.

Comment

ja verschilt denk ik per persoon... ik wil 6% of lager zitten natuurlijk. Dus voor Junioren moet je onder de 22 zitten? Denk dat Punani ook wel aardige info kan geven. Maar geen eisen? Stel er komt een vetzak naast je staan... geen probleem? Ik zou graag met 80kg en 5/6% bf een wedstrijd willen beginnen, lijkt mij geweldig!
      Last edited by Nex-; 01-06-2008, 11:40.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        ja verschilt denk ik per persoon... ik wil 6% of lager zitten natuurlijk. Dus voor Junioren moet je onder de 22 zitten? Denk dat Punani ook wel aardige info kan geven. Maar geen eisen? Stel er komt een vetzak naast je staan... geen probleem? Ik zou graag met 80kg en 5/6% bf een wedstrijd willen beginnen, lijkt mij geweldig!
        Ik geloof inderdaad dat het geen probleem is. Heb wel eens filmpjes gezien waarop ook daadwerkelijk vetzakken meededen, maar goed dat was niet aan een Nederlandse wedstrijd. Maar denk ook dat punani daar mee info over kan geven.
        Stats die je noemt zouden netjes zijn voor je eerste wedstrijd!

Comment

GEWELDIG!!! Nederlands...

YouTube - RTL4: Denny Dijkstra NK Bodybuilding Junioren 2006

Alleen nederlands kampioen? Dat vind ik een beetje te ver gaan... zeer netjes hoor, maar echt echt ehh, nee.

Comment

Even een vraagje... hoe kan hij ooit nederlands kampioen junioren zijn geworden? Ik bedoel Punani bijvoorbeeld ziet er in mijn ogen stuk beter uit! Just don't get it, of ligt het echt aan zijn leeftijd, 17?

Comment

Even een vraagje... hoe kan hij ooit nederlands kampioen junioren zijn geworden? Ik bedoel Punani bijvoorbeeld ziet er in mijn ogen stuk beter uit! Just don't get it, of ligt het echt aan zijn leeftijd, 17?
              dat meen je toch niet die gozer is superdroog en groot voor iemand van 17 punani is al wat ouder he.

Ps ze kijken niet alleen maar naar de grote maar ook naar verhoudingen etc.

Comment

Jawel dat meen ik wel hoor. Maar je hebt gelijk hij is pas 17 jaar oud. Hoeveel denk je dat zijn vetpercentage zou zijn?

Comment

Zijn er geen gewichtsklassen onder de 22 dan?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vraag ik me ook af. Maar heb al besloten dat no matter what ik mee ga doen in 2009. Wil het zelf ervaren...

Comment

Er zijn geen gewichtklassen bij de junioren. Zijn meestal maar een deelnemersveld van 4 a 5 deelnemers.

Er zijn ook geen leeftijdsklasses dus op je 17 is het natuurlijk een stuk moeilijker om dezelfde spierdichtheid te krijgen als een 21 jarige.

Hoeveel weeg je nu nex en bij hoeveel vet en lengte?

Je vet moet echt lager dan 6 zijn bij de junioren vriend van me stond gewoon op 3.5% met 89 kilo.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

3.5%? Dat is best wel extreem. Ik weeg 80kilo en mijn BF is rond de 10% op dit moment, 1.82 is de lengte.

Comment

GEWELDIG!!! Nederlands...

YouTube - RTL4: Denny Dijkstra NK Bodybuilding Junioren 2006

Alleen nederlands kampioen? Dat vind ik een beetje te ver gaan... zeer netjes hoor, maar echt echt ehh, nee.

Petje af 17 jaar en zo een fysiek

Comment

Ehhmm.. kan iemand mij trouwens wat meer over sponsors vertellen. Ja ik weet dat ze niet zomaar komen aanwaaien...

Comment

Ehhmm.. kan iemand mij trouwens wat meer over sponsors vertellen. Ja ik weet dat ze niet zomaar komen aanwaaien...
                              Betwijfel eerlijk gezegd of jij je daar nu al druk om zou moeten maken.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X