Kleinste Bodybuilder!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kleinste Bodybuilder!!

hahahaha check dit!

Kleinste bodybuilder - MSN Video

Anything worth having, is worth working hard for!

is al wel keer topic over geweest,maar dat is je lichaams gewicht gedeelt door 6 9:6 = 1.5 kilo dumbells, maargoedweet niet of het precies zo is.

maar wel grappig, vind alleen de aandacht beetje onnozerl, als hij nou zou gaan wielrennen zou hij de kleinste wielrenner zijn -.-

Comment

Wat een beest
      Ik ben iig niet little als ik me met hem vergelijk.

Comment

Pff 1.5 bij 9 voor hem, 24 bij 70 hiero, dus niet zo indrukwekkend denk ik...

En ja ik had het al ergens gepost in off topic ofzo

Comment

whehe maar denk wel dat het wat anders ligt bij hem
          aangezien je er rekening mee moet houden dat z'n kop bijna groter is dan z'n totale spiermassa

Comment

Ik vind z'n verhoudingen eigenlijk wel redelijk voor een midget ;] Hoe lang (/kort) is die gozer?
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

88 cm...

maar ik vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd. hij weegt 9 kilo en pakt anderhalve kilo met zijn armen.....
              in verhouding is dat toch niet zo veel....
              als je 85 kg weegt is dat een kilo of 15... lijkt me niet overdreven.
              You cannot replace a legend, you have to create your own...

Comment

Ik gebruik heb als dunbel

en de rest ....

lol

Comment

dumbel

Comment

Je ziet voor de rest ze lichaam niet, maar ik vind het idd niet spectaculair gezien het rekensommetje wat anderen ook al hebben gemaakt.
                    Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Originally posted by Thommie View Post
                      88 cm...

maar ik vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd. hij weegt 9 kilo en pakt anderhalve kilo met zijn armen.....
                      in verhouding is dat toch niet zo veel....
                      als je 85 kg weegt is dat een kilo of 15... lijkt me niet overdreven.
                      Of hij pakt 7 en een half kilo minder dan z'n eigen gewicht, wat voor 85 kilo dus 77.5 kilo zou zijn ;D;D;D
                      Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

niets intresant ik til per arm 7.5kilo (waarmee ik train) dat is bij elkaar 15kilo
                        eigen gewicht 60+- dus 1 kwart
                        ik train nog niet lang dus als ik 21 ben kan ik echt wel mee als wat hij doet
                        nix bijzonders dus (boring!)
                        Calisthenics / Street workout

Comment

Of je kijkt het natuurlijk op de volgende manier: Gerekend naar de hoeveelheid spiermassa op zijn lichaam, zou dat in lengte verhouding ongeveer keer 2,3 zijn.Dit moet dan in volume,dus naar drie richtingen vergroot worden, en zover ik dan weet wederom kwadratisch.
                          2,3 in kwadraat is 5,29 om dit weer in kwadraat te doen is 27,98.
                          Dit maal 1,5 geeft 41,9 op een goed ontwikkelde volgroeide man.
                          Dit is absoluut niet een geheel goeie berekening, maar gezien zijn spiermassa en gewicht in verhouding: absoluut niet slecht naar mijn idee
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

wow ik ga dit topic volgen boeiende discussie zeg

Comment

Originally posted by erikv View Post
                              Of je kijkt het natuurlijk op de volgende manier: Gerekend naar de hoeveelheid spiermassa op zijn lichaam, zou dat in lengte verhouding ongeveer keer 2,3 zijn.Dit moet dan in volume,dus naar drie richtingen vergroot worden, en zover ik dan weet wederom kwadratisch.
                              2,3 in kwadraat is 5,29 om dit weer in kwadraat te doen is 27,98.
                              Dit maal 1,5 geeft 41,9 op een goed ontwikkelde volgroeide man.
                              Dit is absoluut niet een geheel goeie berekening, maar gezien zijn spiermassa en gewicht in verhouding: absoluut niet slecht naar mijn idee
                              Volkomen mee eens
                              Yes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X