Kleinste Bodybuilder!!
Collapse
X
-
is al wel keer topic over geweest,maar dat is je lichaams gewicht gedeelt door 6 9:6 = 1.5 kilo dumbells, maargoedweet niet of het precies zo is.
maar wel grappig, vind alleen de aandacht beetje onnozerl, als hij nou zou gaan wielrennen zou hij de kleinste wielrenner zijn -.-
-
88 cm...
maar ik vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd. hij weegt 9 kilo en pakt anderhalve kilo met zijn armen.....
in verhouding is dat toch niet zo veel....
als je 85 kg weegt is dat een kilo of 15... lijkt me niet overdreven.You cannot replace a legend, you have to create your own...
Comment
-
Originally posted by Thommie View Post88 cm...
maar ik vind het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegd. hij weegt 9 kilo en pakt anderhalve kilo met zijn armen.....
in verhouding is dat toch niet zo veel....
als je 85 kg weegt is dat een kilo of 15... lijkt me niet overdreven.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
niets intresant ik til per arm 7.5kilo (waarmee ik train) dat is bij elkaar 15kilo
eigen gewicht 60+- dus 1 kwart
ik train nog niet lang dus als ik 21 ben kan ik echt wel mee als wat hij doet
nix bijzonders dus (boring!)Calisthenics / Street workout
Comment
-
Of je kijkt het natuurlijk op de volgende manier: Gerekend naar de hoeveelheid spiermassa op zijn lichaam, zou dat in lengte verhouding ongeveer keer 2,3 zijn.Dit moet dan in volume,dus naar drie richtingen vergroot worden, en zover ik dan weet wederom kwadratisch.
2,3 in kwadraat is 5,29 om dit weer in kwadraat te doen is 27,98.
Dit maal 1,5 geeft 41,9 op een goed ontwikkelde volgroeide man.
Dit is absoluut niet een geheel goeie berekening, maar gezien zijn spiermassa en gewicht in verhouding: absoluut niet slecht naar mijn ideeAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostOf je kijkt het natuurlijk op de volgende manier: Gerekend naar de hoeveelheid spiermassa op zijn lichaam, zou dat in lengte verhouding ongeveer keer 2,3 zijn.Dit moet dan in volume,dus naar drie richtingen vergroot worden, en zover ik dan weet wederom kwadratisch.
2,3 in kwadraat is 5,29 om dit weer in kwadraat te doen is 27,98.
Dit maal 1,5 geeft 41,9 op een goed ontwikkelde volgroeide man.
Dit is absoluut niet een geheel goeie berekening, maar gezien zijn spiermassa en gewicht in verhouding: absoluut niet slecht naar mijn ideeYes, it's hardcore... Yes, it hurts... And yes, we will grow like a motherfucker!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment