Hallo leden, ik zit met een kleine vraag (mss niet het juiste topic ervoor, mijn excuses, maar wist niet precies waar ik het moest vragen)
Ik ga volgend jaar op internaat
en ik heb geen toegang tot fitness, buiten in de weekends (dus vr/za/zo alles geven). Ik was van plan om dumbells aan te schaffen want met die simpele dingen kan men bijna alle spiergroepen trainen.
Dus ik heb liggen rondkijken naar deftige dumbells maar een groot probleem is dat ik moeilijk aan zwaar genoege halters geraak in normale sportwinkels. (20 kg totaal; 10/hand dus) en ik zou toch graag tot 30 kg per hand kunnen gaan.
DE VRAAG=> kent er iemand een merk dumbells dat goed is qua prijs/kwaliteit en gemakkelijk om de gewichten te vervangen?
Dank bij voorbaat
Ik ga volgend jaar op internaat

Dus ik heb liggen rondkijken naar deftige dumbells maar een groot probleem is dat ik moeilijk aan zwaar genoege halters geraak in normale sportwinkels. (20 kg totaal; 10/hand dus) en ik zou toch graag tot 30 kg per hand kunnen gaan.
DE VRAAG=> kent er iemand een merk dumbells dat goed is qua prijs/kwaliteit en gemakkelijk om de gewichten te vervangen?
Dank bij voorbaat

Comment