Hallo, ik ben net nieuw hier en ik heb een aantal vragen over spiermassa. Ik train al een jaartje en het resultaat is nog niet echt denderend. Heb al gekeken op het forum of ik antwoord op mijn vraag kon vinden maar ik zag niks. Vandaag mijn nieuwe topic.
1. Moet je een oefening nou juist vaak licht doen of juist wat minder vaak maar dan zwaar. Ik doe nu telkens 4 x 10, maar is het dan beter om 8 x 5 te doen en wat zwaarder te zetten voor een grotere spiermassa?
2. Kan je het beste savonds trainen of sochtends? Juist na het eten of juist ervoor?
3. Moet je persé meer gaan eten om een grote spiermassa te krijgen? Ik ben ongeveer 1.82 en weeg rond de 70 kilo. Ik eet elke dag:
12 boterhammen: 4 kaas, 4 vlees en 2 zoet.
2 stuks fruit, meestal banaan
macaroni, rijst, nasi, aardappels etc, dat verschilt
1 kop koffie en voor de rest water en ice tea
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Hoop dat iemand me kan helpen.
1. Moet je een oefening nou juist vaak licht doen of juist wat minder vaak maar dan zwaar. Ik doe nu telkens 4 x 10, maar is het dan beter om 8 x 5 te doen en wat zwaarder te zetten voor een grotere spiermassa?
2. Kan je het beste savonds trainen of sochtends? Juist na het eten of juist ervoor?
3. Moet je persé meer gaan eten om een grote spiermassa te krijgen? Ik ben ongeveer 1.82 en weeg rond de 70 kilo. Ik eet elke dag:
12 boterhammen: 4 kaas, 4 vlees en 2 zoet.
2 stuks fruit, meestal banaan
macaroni, rijst, nasi, aardappels etc, dat verschilt
1 kop koffie en voor de rest water en ice tea
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!
Hoop dat iemand me kan helpen.
Comment