Originally posted by Black Identity
View Post
vreemdenlingenlegioen weinig eten, weinig slaap, maar sterkere mannen dan in de gym
Collapse
X
-
Ik snap je punt nogsteeds niet helemaal. Vergelijk je nou de mentale kracht die voor de korpsmariniers nodig is om door de training heen te komen met de mentale kracht die de leden van het vreemdelingenlegion bezitten? De een is doorzettingsvermogen (korpsmariniers, en overigens ook bodybuilders, want die het niet halen mogen zichzelf ook geen bodybuilders noemen) en de ander is wanhoop (vreemdelingenlegion). Het enige vereiste bij het vreemdelingenlegion is dat je fysiek in orde bent, de meeste leden zijn daar om gevangenisstraf te ontlopen of omdat ze nergens meer voor geven in het leven. De meesten hebben amper kracht, maar omdat ze mentaal onstabiel zijn kunnen ze het makkelijk oproepen door emoties naar boven te halen en af te reageren. Zo hoor je ook wel eens verhalen van (iele) mentale patienten die zomaar een begeleider vermoorden met hun handen, geleid door hun wanhoop, onbegrip, angst en andere emoties.
Beiden zijn formen van kracht, maar die van een BBer zijn gecontroleerd en hun kracht is meestal zichtbaar, wat een prestatie genoemt kan worden - de ander niet.
IMHO! ;]
Edit: oh en als we het over ECHTE mentale kracht hebben kunnen we beter praten over onze oosterse vrienden, zoals Shaolin Monks ;]Last edited by qbane; 21-07-2008, 00:01.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Ho even, Vreemdelingenlegioen wanhoop? Een beetje onzin wat je nu zegt dat het alleen maar criminelen zijn en dat ze geen of nauwelijks kracht hebben. Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar het klopt zeker niet. Het is geen Légionnaire (met o.a.Jean-Claude Van Damme).
Het vreemdenlegioen kent ook nu:
geneeskundige testen
psychotechnische testen
sporttesten (luc-leger "navette")
geloof me daar kom je echt niet zomaar bij als dat jij beweerdMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Grappig genoeg was er juist een stukje over op TV met beelden van het recruit systeem, waar dus elke recruit een crimineel was die straf aan het ontlopen was. Maar goed dat was SBS6 wat tegenwoordig alleen maar showtv is.
Het zijn allemaal mannen die klaar zijn om dood te gaan, ze zullen vechten om dat uit te stellen maar het maakt hun niet uit. Het zou best kunnen dat het tegenwoordig iets veranderd is maar het is iig ooit begonnen om criminelen en tuig op deze manier te deporteren.
Hier een propaganda filmpje;
Warriors of the French Foreign LegionStats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik hier heb gereplied want het boeit me verder ook niks en heeft niks met BB te maken dus mijn excuses als ik iemand die een of ander affiniteit met FFL of anders een droom heeft om dit te bereiken heb beledigd, wellicht was mijn blik op FFL verouderd - het is tenslotte al 2008 en aangezien het sociale leven steeds rijker word zal het daaro ook wel steeds verbeteren en met de tijd mee gaan etc.
Zo liet SBS6 de oude bekende beelden zien en laten de beelden in het hierboven geposte propaganda filmpje de andere (ies**************** gecensoreerde) kant zien ;]
Maar iig slaat OP ontzettend op niks en kan diegene maar beter op leger forae trollen ipv hier ;pLast edited by qbane; 21-07-2008, 01:03.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Originally posted by qbane View PostIk heb eigenlijk geen idee waarom ik hier heb gereplied want het boeit me verder ook niks en heeft niks met BB te maken
Maar iig slaat OP ontzettend op niks en kan diegene maar beter op leger forae trollen ipv hier ;p
en zoals jezelf al zegt :
Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik hier heb gereplied
groetMijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by Black Identity View PostGenralIx als ik zo naar je foto kijk wat er goed uit ziet, dan heb je dat behaald door mentale kracht, doorzettingsvermogen, je aan een programma te houden en dat vol te houden. respect!!! En dat geld voor nog genoeg andere mensen van wie ik de foto's heb gezien en of berichten heb gelezen
Denk dat een serieuze sporter nog sterker is dan een korpsmanirinier of legionair omdat de sporter het in zijn eentje moet doen keer op keer terwijl die legionair constant achter zijn reet gezeten wordt.
Comment
-
ParaCommando.com : Forums / Buitenlandse elite / programma Vreemdelingen Legioen
Staat filmpje in over het legioen. Pfft noem dat niet echt bepaald sterke gasten en blijf het nog steeds een stel wanhopigen vinden die verder niks kunnen verzinnen om te doen met hun leven. Ach ja het is leuk dat sommige proberen een nieuw leven te beginnen na hun "dubieus" verleden. Maar als je er lid van wordt om carriere te maken zit er een draadje los.Last edited by Falstyr; 21-07-2008, 06:57.
Comment
-
Originally posted by Black Identity View Postdus wel anders staat het hier niet
het is beter dat ik niet op je laatste reactie in ga.
en zoals jezelf al zegt :
Probeer jezelf meer onder controle te krijgen want dan hoeven we ook niet op dit punt uit te komen
groet
Het zou precies hetzelfde zijn als ik naar een legion forum zou gaan en zou zeggen dat ze er allemaal als meiden uitzien en dat ze maar es flink wat meer moeten gaan bodybuilden om er wat intimiderender uit te zien - slaat ook op nix, zij hebben een ander doel en dat is prima voor hun.
Maar ik trek me nu wel terug van het onderwerp aangezien er toch de hele tijd hetzelfde wordt gezegd en ik daar steeds geneigd voel om op in te gaan omdat het hier niet thuis hoort ;pLast edited by qbane; 21-07-2008, 07:49.Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Ik ben het gedeeltelijk eens met black identity. En dat heeft te maken met het feit dat je wilskracht nodig hebt om een doel te bereiken. Als ik er niet op gebrand zou zijn mijn doel van 200 kg bankdrukken te halen had ik ook nooit de 100 kg gehaald. Dan was ik wel safe op 60 kg gebleven. In principe had ik met dat gewicht ook hypertrophy kunnen bereiken. Maar daar heb ik niet voor gekozen, ik koos ervoor om sterker te worden. En daar is moed voor nodig. Het is pijnlijk en kan ook steeds weer intimiderend zijn.
Dus ja, wat dat betreft ben ik het eens met black identity. Zonder een sterke wil kun je geen enkel doel halen.
Nu dan, ik ben het niet eens dat de geest automatisch boven het lichaam staat en dat je zonder training, maar met pure wilskracht bovenmenselijke prestaties kunt bereiken. Zeker, je kunt ver komen. Maar training is een must. En BB, strongman en powerlifting verwijfde sporten? Mensen die dat beweren hebben zeker nog nooit golf gespeeld?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMensen die dat beweren hebben zeker nog nooit golf gespeeld?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post
Denk dat een serieuze sporter nog sterker is dan een korpsmanirinier of legionair omdat de sporter het in zijn eentje moet doen keer op keer terwijl die legionair constant achter zijn reet gezeten wordt.
Ik ken zat actieve top sporters die korps mariniers niet halen, hoe zou dat toch kunnen? Korps mariniers in Team Work maar je bent ook op jezelf aangewezen als het gaat om overleven. Wat wat betreft het vreemdenlegioen, je doet net of het een stel losgeslagen gekken zijn, dat is het niet en dan die reportage met eddy zoey in het vreemdelegioen dat is inderdaad een randebiel vind je het gek dat het net lijkt op een stel malloten.
Originally posted by GeneralIx View PostGolf is zeer mannelijk. Vooral balletjes afslaan en dan proberen het karretje te raken.Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Comment
-
Originally posted by Black Identity View PostIk ken zat actieve top sporters die korps mariniers niet halen, hoe zou dat toch kunnen? Korps mariniers in Team Work maar je bent ook op jezelf aangewezen als het gaat om overleven. Wat wat betreft het vreemdenlegioen, je doet net of het een stel losgeslagen gekken zijn, dat is het niet en dan die reportage met eddy zoey in het vreemdelegioen dat is inderdaad een randebiel vind je het gek dat het net lijkt op een stel malloten.
Comment
-
Legionairs zijn meestal mensen met een hoog testosteron en een laag cortisol gehalte waardoor ze een sociaal onaangepast gedrag hebben. Ze kunnen moeilijk in een normale maatschappij leven zonder in de gevangenis te belanden.
Verschil tussen sportmensen en VL is kunnen omgaan met angst. Een bb zit niet aan het front tussen fluitende kogels, omdat te kunnen heb je meer nodig dan fysieke of mentale kracht waarover we het hier hebben. Als je de mentale kracht hebt om dagelijks te trainen, wil nog niet zeggen dat je de kracht hebt om weken of maanden in een oorlogssituatie te verblijven, waar je elk ogenblik kunt omgebracht worden.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-