Meten is weten !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Meten is weten !

Meten is weten

Inleiding:
    Als fanatieke bodybuilders / krachttrainers zijn wij bezig om vorderingen te bewerkstelligen. De meeste zullen in massa willen groeien danwel in kracht. Voor anderen is de periode aangebroken of wat vet te verliezen en om wat droger te worden.
    Om resultaat te boeken zul je toch een bepaalde uitgangspunt moeten hanteren om zodoende te bekijken of je persoonlijke doelstellingen worden behaald.

Topic:
    Hoe meten jullie je vorderingen, waar letten jullie op en hoe gaat jullie daarbij te werk?

Denk aan:
    • maken van foto's
    • weegschaal fitnessclub
    • spiegel
    • meetlint
    • bijhouden van een voedingsoverzicht / calorieoverzicht
    • huidplooimeter
    • meningen van anderen
    • bijhouden van een schema (oefeningen) en bijhouden resultaten (gewicht / rep etc.)
    Deze topic gaat dus over de vraag hoe jullie te werk gaan in het meten van vooruitgang.

Groet,
    Taxation
    Evolution, development, curiousity and improving you tax

spiegel, weegschaal, foto's en trainingslog
    Owner of the Iron Playground.

Comment

spiegel natuurlijk
      meningen van andere
      foto's
      meetlint
      weegschaal
      en resultaten of ik nou echt wel sterker wordt
      Calisthenics / Street workout

Comment

ik gebruik de weegschaal, kijk wat de gemiddelde toename per week is ten opzichten van de andere week. aan hand hiervan kan ik zien of ik in gewicht vooruit ga. Ik schrijf het gemeten gewicht van de dag altijd op, zo kan ik zien hoe ik in de loop van de tijd vooruit ben gegaan

Om te zien of dit voornamelijk in spier is en niet vet, gebruik ik gewoon mijn ogen. Niet de spiegel

foto's kan ik helaas niet maken, mijn mobiel maakt slechte kleine foto's.

En de vooruitgang kan ik ook gewoon merken, qua kracht dan.

Comment

als ik in de spiegel kijk dan zie ik het niet
          alleen bij foto's, van een half jaar verschil steeds, dan zie ik kleine veranderingen
          dat me schouders weer een tikkeltje groter zijn geworden of net weer een andere lijn erbij zoiets
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Spiegel, foto's (van een jaar terug) meetlint en de weegschaal. Vet meting...
            1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Spiegel, foto's en weegschaal. Eventueel ook krachtstats.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Meetlint.
                getting back in shape...

Comment

Kreeg gisteren een compliment dat ik in de laatste paar weken een stuk droger was geworden.. dus ook op deze manier
                  1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

foto. spiegel. meetlint hecht ik niet zoveel waarde aan,

Comment

spiegel, mening van anderen, foto's, huidplooimetingen (word bij de sportschool gedaan), kracht test, weegschaal.

Comment

spiegel, weegschaal en toename van kracht.
                        meetlint hek niet
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

spiegel weegschaal
                          Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Nu ik aan het cutten ben hou ik alles heel strak bij in m´n Diario dus vandaar:

1) bijhouden van een voedingsoverzicht / calorieoverzicht (schrijf leeterlijk alles op..ja óók wat niet mag , zo kan je goed terug lezen en kijken wat je kan aanpassen of mis is gegaan)

2) maken van foto's ( niet écht fan van..maar soms goed om terug te kijken, ik zie mezelf in de spiegel nmlk altijd hetzelfde..)

3) weegschaal fitnessclub en thuis( één keer per week op de sportschool en thuis bijna elke dag, zo kan je goed zien op verschillende tijdstippen wat je weegt..het moet natuurlijk geen obsessie worden!)

4)bijhouden van een schema (oefeningen) en bijhouden resultaten (gewicht / rep etc.)

5) meningen van anderen ( waar ik meestal niet veel van geloof )
                            The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Tijdens Cutten
                              Elke 4 weken foto's
                              Elke 2 weken opmeten met centimeter op 11-13 plekken
                              Elke 2 weken op dezelfde weegschaal
                              Elke 2 weken zelfde vet% meet methode
                              Elke 2 weken analyseren of me voedings schema en/of trainingsschema hun werk deden en eventueel aanpassingen maken waar nodig.

Tijdens Bulken + spiermassa
                              Nog geen ervaring me

Tijdens Opbouwen Kracht/Powerliften
                              Elke 4 weken foto's
                              Elke 2 weken opmeten met centimeter op 11-13 plekken
                              Elke 2 weken op dezelfde weegschaal
                              Elke 2 weken zelfde vet% meet methode
                              Elke training me krachtstats bijhouden en doelen zetten wanneer PR's te zetten en een schema opzetten wat daar bij helpt.
                              Elke 2 weken analyseren of me voedings schema en/of trainingsschema hun werk deden en eventueel aanpassingen maken waar nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X