Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Rokende partner maakt geen barst uit. Zoent net zo lekker.
zit alleen ene bijsmaakje aan..
moeder zusje en der vriend rookt.. ben blij als ik in een niet rook huis kom heerlijk die schone lucht tijd int ziekenhuis gelegen. rook de geur van mijn moeder al als ze kamer binnenkwam..
moeder zusje en der vriend rookt.. ben blij als ik in een niet rook huis kom heerlijk die schone lucht tijd int ziekenhuis gelegen. rook de geur van mijn moeder al als ze kamer binnenkwam..
Eingelijk heeft iedereen het recht om in een rookvrije omgeving te leven. Jij rookt niet dus voorstellen aan je familie als jij thuis bent niet te roken in huis. Weet het is een zeeer gevoelig onderwerp.
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Wiet is helemaal goor en stinkt nog erger en je test gaat volgens mij helemaal achteruit aangezien je niets meer snapt als je stoned bent inplaats van 1 dumbell zie je er 20
Wiet stinkt inderdaad daarom moet je ook hasj roken
Naar bijsmaakje is bullshit. Twee vriendinnen gehad die rookten, was echt geen enkel verschil tussen zoenen net nadat ze een peuk hebben gerookt of met niet rokers (rokerinnen?).
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Rook zelf niet ouders wel. maar dat ruik ik niet. woon zo een 70 KM van ze vandaan Meissie rookt ook niet.. dus het ruikt meestal naar een lekker luchtje bij ons in huis.
Wat betreft het zoenen met een ( in mijn geval meid ) nadat ze gerookt heeft... tsja.. de ene keer proef je het wel.. de andere keer niet... maar vies.. nee niet echt..
rookvrije omgeving..
Ik denk als ik nog thuis woonde en dat had voorgesteld dat ze het niet echt geaccepteerd hadden.. Had wel mijn kamer als eigendom waar niet gerookt werd...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment