GHB schijnt spieropbouw en vetafname te verminderen. Ervaringen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit is niet helemaal waar. Na je GBL en NaOH met elkaar mengt, moet je een zooi gedist. water erbij knallen. Afhankelijk van de hoeveelheid van dit water, bevat de oplossing veel of weinig gr. GHB / ml. Je moet dus inderdaad precies weten hoeveel GBL en NaOH erin zit, voor de exacte hoeveelheid GHB
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      ja, maar dit is een reactie (tussen GBL en NaOH) en als je de formule kent, kan je dus berekenen hoeveel gram GHB je per ml hebt. Volume van de totale vloeistof is afhankelijk van (onder andere) hoeveel gedist. water je toe hebt gevoegd en kan je de dosering dus absoluut niet uitdrukken in X ml is genoeg oid. Volgens mij lag een goeie, veilige dosering tussen de 0,5 en 1,5 gram GHB (kan dus al in 2 ml zitten, maar ook in 10 ml)
      Dit is niet helemaal waar. Na je GBL en NaOH met elkaar mengt, moet je een zooi gedist. water erbij knallen. Afhankelijk van de hoeveelheid van dit water, bevat de oplossing veel of weinig gr. GHB / ml. Je moet dus inderdaad precies weten hoeveel GBL en NaOH erin zit, voor de exacte hoeveelheid GHB
      Ahzo. Meester aan het woord. Touché, weer wat geleerd
      23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

Discussie op niveau hier.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Discussie op niveau hier.
          beter op niveau, dan onder
          160kg squat
          225kg deadlift
          130kg benchpress

Comment

En dan wel de oplossing af laten koelen vooer je het gaat mengen anders kan het exploderen heb ik begrepen.

Maar wie weet hoe je het moet maken , en hoe kom je aan de ingredienten?
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

voor ongeveer 1 liter is nodig:
              -520clGamma-butyrolactone.
              -520 cl dH20 (gedistilleerd water, om accu mee te vullen)(bouwmarkt, halfords)
              -260 gr NaOH (Natrium hydroxide=caustic soda)(bouwmarkt)
              -Acetic Acid (geconcentreerde azijnzuur 80(toko)
              -pH-strips lakmoespapier)
              Glazen 5 liter Laboratorium Beker, RVS pan vodoet ook (wel een hoge) RVS garde, passende deksel.
              1. doe de lactone in de beker/pan, voeg hierbij de NaOh, even doorroeren met de garde.
              2. Voeg dH2O toe even doorroeren(pas op nu!!), de reaktie zal nu eerst 'blind' worden en opwarmen, binnen enkele seconden zal de reaktie plaatsvinden (aan de kook komen) deze methode heeft 2 voordelen, het afdrijven van wat je kan missen, en de noodzakelijke ring openen, 2 vliegen in 1 klap dus!!). Zodra de reaktie omhoog komt, goed opletten, zodra je ziet dat hij niet hoger komt doe je de deksel erop, en laat hem zelf rustig uitreageren, dit duurt geen minuten.
              Test nu met een pH strip, en voeg evt. als hij te laag staat (zuur is) nog wat NaOH toe maar met mate, je ziet het reageren als er nog nodig is, doe dit tot hij BASIS is ph12.
              3. Voeg nu70 ml dH20 toe, en zet op vuur met deksel, breng aan de kook, als kookt vuur laag zetten, en een half uurtje zachtjes laten doorborrelen met de deksel erop. (refluxen).
              4. Nu kan je hem gaan 'stellen' (juiste pH voor consumptie), vuur uit, en pH meten. Als de pH te hoog is een beetje gbl toevoegen. En wanneer het te laag is een BEETJE NaOH.
              Aflaten koelen, duurt best wel lang, maar je hebt wel wat, dosering 3 tot max. 4,5 ml.

Comment

Interessant. Zou toch in de verleiding komen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dus niet echt moeilijk als je maar weet wat je doet.
                  Enkel de ingredienten zal ff zoeken wezen denk ik of je wel de goede spullen heb.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ja ik had precies hetzelfde recept

GBL moet je ff googlen, kan je op heel veel plaatsen online kopen of ergens afhalen

Gedist water kan je bij elke benzine pomp wel kopen

NaOH bij een bouwmarkt (doe het zelfzaak)

geconcentreerd azijnzuur bij de toko en volgens mij ook doe het zelf zaak

ph strips idem dito.

Enige wat in de kosten loopt is die GBL. Is schoonmaakmiddel voor verf etc. maar wel hele goeie zon 40 euro per halve liter. Voor 1 L GHB ben je dus rond de 45-50 euro kwijt aan ingredienten.

Edit: maar weet iemand dus of het de moeite waard is? Niet onevenredelijk schadelijk voor je lichaam/geest bij 4 weken op/2 weken af? en heeft het wel degelijk zin? Ik zit niet te wachten op een GHB verslaving in ruil voor 1 mg massa en 0,0000001% extra kracht
                    Last edited by Leo1988; 16-09-2008, 00:06.
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

De kneep zat hem erin dat het je GH afgifte verhoogde, maar ook je cortisolafgifte geloof ik. En netto bleef er weinig over. Verder geldt wel dat GHB naar mijn mening stukken beter is dan alcohol.

sigpic

Comment

1 kilo GHB 100% zuiver kost ± € 35.-....

Comment

right... dan zal ik de eerste zijn die alles opkoopt. De productie alleen al kost je +- 45-50 euro per LITER ghb. Als je alles in laat koken hou je in grammen ghb echt geen kilo over. Denk misschien 100 gram ofzo. Dus hou je onzin uitspraken beter voor je als je niks zinnigs hierover te zeggen hebt

@ General: heb je hier ook een onderzoek van waar je dit gelezen hebt? En de verhoogde GH afgifte is het enige spiergroei verhogende element aan ghb of niet? Dan heeft het dus eigenlijk totaal geen zin... Toch hoor ik vaak dat het het herstel versnelt...
                          Last edited by Leo1988; 16-09-2008, 10:04.

Comment

right... dan zal ik de eerste zijn die alles opkoopt. De productie alleen al kost je +- 45-50 euro per LITER ghb. Als je alles in laat koken hou je in grammen ghb echt geen kilo over. Denk misschien 100 gram ofzo. Dus hou je onzin uitspraken beter voor je als je niks zinnigs hierover te zeggen hebt
                            Hoeveel kilo kan je hebben, mijnheer de bijdehand. Ik lever het in een vat van 25 kilo, minimale afname 10 vaten

Ga maar vast sparen....

Levering via België, in Nederland is GHB verboden.

Comment

geef mij maar 10 vaten dan. Ik geloof er niks van.

uitgaande dat 1 L GHB 100 gram GHB bevat:

25 kg / vat -> 10 vaten per keer -> 250 kg per keer. En dat voor 35 euro / kg, geeft ->

250 X 35 = 8750 euro. Dit wil jij voor 250 kg hebben.

250 kg zit in (250X10) = 2500 L ghb

Voor 2500 L ghb heb je ongeveer 1250 L GBL nodig (afhankelijk van hoe sterk je hem maakt ofcourse)

8750 euro / 1250 = 7 euro

Dat wil zeggen dat ALS je 7 euro per liter GBL betaald, je quite zou draaien. Je zou maximaal 3-5 euro per liter moeten betalen voor aannemelijke winst schat ik. En aangezien 1 Liter GBL 100 euro kost, denk ik niet dat de prijs zover daalt, dat je uiteindelijk op 3-5 euro per liter komt.

Uitgaande hiervan, denk ik dus dat je alleen maar mooie praatjes hebt en bluft

edit: of dat je zo een slechte ondernemer bent en alles tegen verlies verkoopt
                              Last edited by Leo1988; 16-09-2008, 10:59.

Comment

wacht ff, ik zat verkeerd:

er gaan ook nog productiekosten etc etc af, dus als je 4-5 euro per Liter betaald dan draai je pas quite. Je literprijs zou dan rond de 2 euro liggen voor een aannemelijke winst en aangezien dit een verlaging van 98% van de "1 Liter prijs" is.........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X