Mede-sporters graag jullie mening hierover;
ben al een tijdje op zoek naar een geschikt eet schema om flink wat massa aan te komen maar geen onnodig vet binnen te krijgen.
Ben al 3 jaar het trainen, ben rond de 1,73 en weeg 65 kilo.
Hierbij mijn eetschema graag op en of aan merkingen hierover;
06:15 4 sneeen tarwe brood met kaas + 250 ml halfvolle melk met Storm time released elite shake (proteine's).
10:00 6 sneeen tarwe brood met kipfilet.
12:30 6 sneeen tarwe brood met kipfilet + stuk fruit.
15:15 Stuk peperkoek + 2 bananen.
18:00 Avond eten( Pasta met groente/salade of Vlees (kip biefstuk) aardappelen en groente/salade of een rijst maaltijd met groente/salade) hiervan eet ik zoveel als ik op krijg 2 a 3 borden.
20:10 Sinnasappelsap + NO shotgun. Dit gebruik ik niet elke dag.
20:40 Trainen.
22:00/22:30 Na de training: 2 sneeen tarwe brood zonder beleg + 250 ml halfvolle melk met Storm time released elite shake (proteine's).
Ik train elke dag van de week behalve op zaterdag en train elke dag een andere spiergroep en elke spiergroep heeft 2 dagen rust.
Welke supllementen kan ik volgens jullie hierbij nog gebruiken (koolydraten misschien?)
Is er iets mis met mijn voeding/train schema? wat kan beter?
Zou graag een antwoord van jullie tegemoet zien alvast bedankt!!
ben al een tijdje op zoek naar een geschikt eet schema om flink wat massa aan te komen maar geen onnodig vet binnen te krijgen.
Ben al 3 jaar het trainen, ben rond de 1,73 en weeg 65 kilo.
Hierbij mijn eetschema graag op en of aan merkingen hierover;
06:15 4 sneeen tarwe brood met kaas + 250 ml halfvolle melk met Storm time released elite shake (proteine's).
10:00 6 sneeen tarwe brood met kipfilet.
12:30 6 sneeen tarwe brood met kipfilet + stuk fruit.
15:15 Stuk peperkoek + 2 bananen.
18:00 Avond eten( Pasta met groente/salade of Vlees (kip biefstuk) aardappelen en groente/salade of een rijst maaltijd met groente/salade) hiervan eet ik zoveel als ik op krijg 2 a 3 borden.
20:10 Sinnasappelsap + NO shotgun. Dit gebruik ik niet elke dag.
20:40 Trainen.
22:00/22:30 Na de training: 2 sneeen tarwe brood zonder beleg + 250 ml halfvolle melk met Storm time released elite shake (proteine's).
Ik train elke dag van de week behalve op zaterdag en train elke dag een andere spiergroep en elke spiergroep heeft 2 dagen rust.
Welke supllementen kan ik volgens jullie hierbij nog gebruiken (koolydraten misschien?)
Is er iets mis met mijn voeding/train schema? wat kan beter?
Zou graag een antwoord van jullie tegemoet zien alvast bedankt!!
Comment