Hallo medeforummers!
Ik was best lekker bezig...en ja hoor: ik ben deze week zwaar verkouden geworden.
Ik zit nu te hoesten, met een snotneus, een exploderend hoofd en een rotgevoel in bed.
Al een week thuis en ik heb het idee dat ik in volume al 10 centimeter geslonken ben.
Dit is echt zo verdomde rot he..
Hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het: je kan niets anders doen dan uitzieken en rusten, omdat je lijf de bacillen te lijf moet gaan.
Maar hoe pakken jullie het trainen daarna op?
Ik ken mezelf namelijk een beetje..ik heb zoiets van "als ik dat toen op kon tillen, kan ik het nu ook!"
En vervolgens begin ik gewoon weer keihard te trainen.
Qua eten verander ik niets.
Ik eet gewoon hetzelfde als altijd.
Alleen neem ik geen shakes als ik niet train.
Dat vind ik zonde en onzin.
Bovendien krijg ik voldoende binnen.
Dus:Behalve de multivitaminen en paracetamols eet ik ook nog goed.
Veel thee natuurlijk, voor mijn keel, en verder veel liggen.
Hoe voelen jullie je?
Wat doe je er aan?
Hoe hervat je de training?
En als het ziek zijn 2 weken duurt?
Al met al hoop ik echt weer snel beter te zijn.
Ik ging stug als ik was dinsdag toch zwemmen, terwijl ik me toen al niet best voelde.
Haalde de 100 baantjes wel, binnen het uur met schoolslag, maar in de sauna merkte ik pas hoe erg mijn neusvleugels pijn deden en hoe koud (??) ik het nog daar had.
Niet slim dus..
Ik was best lekker bezig...en ja hoor: ik ben deze week zwaar verkouden geworden.
Ik zit nu te hoesten, met een snotneus, een exploderend hoofd en een rotgevoel in bed.
Al een week thuis en ik heb het idee dat ik in volume al 10 centimeter geslonken ben.
Dit is echt zo verdomde rot he..
Hoe gaan jullie hier mee om?
Ik weet het: je kan niets anders doen dan uitzieken en rusten, omdat je lijf de bacillen te lijf moet gaan.
Maar hoe pakken jullie het trainen daarna op?
Ik ken mezelf namelijk een beetje..ik heb zoiets van "als ik dat toen op kon tillen, kan ik het nu ook!"
En vervolgens begin ik gewoon weer keihard te trainen.
Qua eten verander ik niets.
Ik eet gewoon hetzelfde als altijd.
Alleen neem ik geen shakes als ik niet train.
Dat vind ik zonde en onzin.
Bovendien krijg ik voldoende binnen.
Dus:Behalve de multivitaminen en paracetamols eet ik ook nog goed.
Veel thee natuurlijk, voor mijn keel, en verder veel liggen.
Hoe voelen jullie je?
Wat doe je er aan?
Hoe hervat je de training?
En als het ziek zijn 2 weken duurt?
Al met al hoop ik echt weer snel beter te zijn.
Ik ging stug als ik was dinsdag toch zwemmen, terwijl ik me toen al niet best voelde.
Haalde de 100 baantjes wel, binnen het uur met schoolslag, maar in de sauna merkte ik pas hoe erg mijn neusvleugels pijn deden en hoe koud (??) ik het nog daar had.
Niet slim dus..
Comment