Home gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Home gym

boysss,ik heb een lege kamer.dus dat wordt natuurlijk geen logeer kamer,maar een Fitness ruimte.
    Deze kamer is ongeveer 10 a 12 m2.genoeg dus voor 1 persoon.
    wil namelijk 2 x per dag trainen een dat lukt niet zonder home gym.

Maar nu komt het,Wat kan ik het beste plaatsen?graag links waar ik kan bestellen

Groetjesss,
    Y-style

Powerrack, verstelbare dumbells, bankje, optrekstang en eventueel een kabelstation.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat is simpel...

1. Power Rack
      2. 2 barbels. 1 van 1.40m en 1 van 2.20m. 50mm diameter
      3. 2 dumbels 50mm diameter
      4. lading schijven met 50mm diameter die je dus zowel op de barbels als dumbells doet
      5. een goed stevig bankje die zowel plat als incline kan, bonus als het ook nog decline kan
      6. een barbarian stang om je aan op te trekken
      7. goede verlichting
      8. wat spiegels
      9. wat posters en shit
      10. een paar rubberen tegeltjes.
      11. Eventueel een dip-belt, maar een goede leger rugzak werkt ook goed om gewichten in te plaatsen.
      12. Optioneel een kabelstation. Niet nodig, maar wel prettig voor o.a. triceps oefeningen. Skullcrusher en zo is toch erg beperkt voor me gevoel.
      13. Optioneel zo'n T-bar row set. Is een plaatje die je in de grond boort en daar je barbel in plaatst. Maar je kan het ook gebruiken om de Viking Press te doen.
      14. Optioneel een Incline Leg Press, Hack Squat, Leg Extention machine.

Helisports is een goede plek om te beginnen.

Overigens...2x per dag trainen? Mag hopen dat je dit niet langer dan 4-5 weken van plan bent te gaan doen tenzij je overbelast wilt raken.

Comment

@ Falstyr

duidelijker kan niet he
        slim bedacht die rubbere tegels
        als je wel keer wat laat vallen krijg je geen scheeuwde ouders
        doe eens rustig met die vloer
        whahah

Comment

Waarom wil je in godsnaam 2x per dag gaan trainen?
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
            @ Falstyr

duidelijker kan niet he
            slim bedacht die rubbere tegels
            als je wel keer wat laat vallen krijg je geen scheeuwde ouders
            doe eens rustig met die vloer
            whahah
            Tegeltjes zijn handig, zelf heb ik ze niet. Maar als ik over tig jaar weer eens ga verhuizen wil ik een woning met kelder om me huis spul in te plaatsen. En dan wil ik er ook een groot wil in plaatsen voor wheel flips en touwen aan het plafond raggen om aan op te trekken.

Wheel flip is gewoon tractor band ofzo in de hoek tegen de muur leggen en op tillen, dan terug laten vallen en opnieuw tillen. Zo gebruik je minimale ruimte, maar toch voldoende om techniek en alles te doen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              Tegeltjes zijn handig, zelf heb ik ze niet. Maar als ik over tig jaar weer eens ga verhuizen wil ik een woning met kelder om me huis spul in te plaatsen. En dan wil ik er ook een groot wil in plaatsen voor wheel flips en touwen aan het plafond raggen om aan op te trekken.

Wheel flip is gewoon tractor band ofzo in de hoek tegen de muur leggen en op tillen, dan terug laten vallen en opnieuw tillen. Zo gebruik je minimale ruimte, maar toch voldoende om techniek en alles te doen.
              wheel flip¿
              wil je mee doen aan sterkste man wetsrijden
              want wheelflip is echt een sterkste man onderdeel
              maar idd wel goed voor rug en benen en thechniek

op optrekken
              bind een touw aan je auto en ga ff stukje lopen hehehhe

Comment

Heb zelf deze: Marcy SM-4000 Smith Machine

maar dit kan ook natuurlijk :

BodyCraft Jones Smith Machine
                BodyCraft Linear Smith Machine

Krachtapparatuur - Homegyms -- Helisports kan je zelf kijken !!!

Duidelijk!!!!!! als je veel in 1 x besteld kan er een berg Korting af.. en brutaal zijn en vragen !! ( alleen niet op de gewichten zelf die zijn waardevast bij hun !! ) Succes.. voor de rest is het een heel goed bedrijf.. levenslange garantie op contructie en snelle levertijd !!

Succes Grtz MT

Vermeld anders mijn naam maybe helpt dat PM mij dan even voor mij volledige naam..
                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
                  wheel flip¿
                  wil je mee doen aan sterkste man wetsrijden
                  want wheelflip is echt een sterkste man onderdeel
                  maar idd wel goed voor rug en benen en thechniek

op optrekken
                  bind een touw aan je auto en ga ff stukje lopen hehehhe
                  Wheel Flip, net zoals Clean&Press olympische oefening, is niet alleen kracht. Het werkt ook enorm veel op je conditie en verbranding. Een full body verbrandings oefening en massa behouder als je cut

Comment

In me huidig simpel home gymetje wil ik nog de volgende dingen:
                    Barbarian Chin Up – Wand BB-9010 - Fitness Seller
                    Barbarian Wall Pulley BB-9077 - Fitness Seller
                    en wat meer schijven. Aantal kleintjes voor de db's. Nog wat 20'ers en 10'ers zodat het makkelijker supersetten is zonder dat het gewicht op raakt.

Comment

Voor de liefhebber: ik heb hier nog een tractorband liggen: 1.36 doorsnede, merk Pirelli Kan worden opgehaald
                      Last edited by jsvn; 16-04-2009, 17:14. Reason: typefout

Comment

Homegym is heel chill maar nadeel is vaak wel dat je geen spotter hebt bij bijv. het benchen en squatten tenzij je iemand hebt die vast komt trainen bij jou.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X