Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag tijdens het squatten voelde ik mijn hartslag opeens heel erg te keer gaan door heel mijn buik, heeft iemand een idee hoe dat kan komen?
Heb ik normaal nooit last van.
Keto..start
16sept met 84kg vp rond de 14%
19sept, 82kg (vocht verlies)
Vandaag tijdens het squatten voelde ik mijn hartslag opeens heel erg te keer gaan door heel mijn buik, heeft iemand een idee hoe dat kan komen?
Heb ik normaal nooit last van.
Heb je er nooit op andere plekken last van dan? Soms lig ik in bed, op mijn oor en voel mijn hartslag in mijn oor, dik irritant. Soms heb ik het ook in de benen of armen. Buik eigenlijk nog nooit.
Maar misschien, dat dat in je buik gewoon hetzelfde is. Weet eigenlijk ook niet precies, waardoor dit veroorzaakt wordt.
het kan boezemfibrilleren zijn.
dit kan ook versterkt worden met:stress, koffie, alcohol of drugs.
het kan ook zijn een gokje maar hoor VES (Ventriculaire Extra Systole) hetgeen zoveel betekent als een extra hartslag die ontstaat in de kamer (ipv de boezem) Hierdoor wordt de hoeveelheid bloed in de slag daarna, de eerste normaele slag weer, meer dan normaal, en dit kan je als een hartklopping voelen in je keel. Door de extra druk in de hartkamer past je hart zich aan en doet dit een aantal slagen.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment