Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Werk (onregelmatig) in de kinderpsychiatrie. Erg naar mijn zin, vaak de hele dag stuiterende kinderen om je heen. Dus ook druk, druk, druk, alleen dan de kinderen...
Projectleider/informatie architect/informatie analist bij een softwardebedrijf dat SaaS oplossingen biedt voor de zorgsector. Daarnaast doe ik ook een stuk visie- en propositieontwikkeling.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik een jaartje geleden al eens de zelfde topic gestart maar ja voor de nieuwe mensen: Ik werk nu 8 jaar bij een internationale kleding groothandel ik doe daar logistiek en administratie dus met andere woorden de hele dag, bodynetten, hyven, msn-en, google-en enz. enz.
Maar dat is vanaf begin Januari afgelopen ben nu met de opleiding beveiliging bezig en zal in Januari dus starten in de beveilings sector...
Tja een mens wil eens wat anders he
heb je het na je zin? zit misschien ook te denken om dat te kiezen. welke opleiding moet je daarvoor kiezen en hoelang duurt die opleiding?
ik heb het helemaal naar mijn zijn.. Ik werk als zelfstandige ondernemer en huur de hele ruimte van een sportschool. Heb mijn eigen klanten etc etc. Dus eigen baas =). Wat betreft opleiding helemaal niks gedaan werd ook niet zomaar aangenomen. Moest mezelf eerst bewijzen bij 2 PT managers. Maar vond het wel heel fijn om te horen dat ik ben aangenomen boven 2 mensen met een fitvak a diploma
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment