Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij deze foto van mij(omdat sommige niet geloofden) 14jaar bicep 37cm
Niks is onmogelijk. Heb zelf ook een droom wat voor de meeste onmogelijk lijkt maar ik heb er vertrouwen in. Vertrouw in jezelf en je zult een heel eind komen.
Schitterende basis. Je leeftijd houd een en ander nog tegen, maar als je goed door traint en je basis (voeding/training/rust) goed op orde blijft houden en niet te vaak junkfood eet, dan ben jij rond je 20e zo massief als Mount Everest! Go for it!
Haha vind het grappig dat ik pas later las dat je 14 was...
Want op je Pic heb je een enorm hoofd lijkt het wel en een heel klein lichaam maar dat is geowon vaak zo als je jong bent .. hoe lang ben je?
Haha vind het grappig dat ik pas later las dat je 14 was...
Want op je Pic heb je een enorm hoofd lijkt het wel en een heel klein lichaam maar dat is geowon vaak zo als je jong bent .. hoe lang ben je?
hoezo groot hoofd, en bedankt he!..........ben 1,77m en 75kilo bf weet ik niet....
[quote=o-eilering;496049]hoezo groot hoofd, en bedankt he!...quote]
Dat grote hoofd komt alleen mar bij kleine kinderen voor ...dus ik vermoed dat je net giga gedissed bent!
hoezo groot hoofd, en bedankt he!...quote]
Dat grote hoofd komt alleen mar bij kleine kinderen voor ...dus ik vermoed dat je net giga gedissed bent!
oke dan dan ben ik keihard gedissed.......(?)...
Maar ik vraag me af waar zijn foto's zijn. en hoe hij eruit zag op zijn 14e jaar!
Ik hoop dat hij zichzelf heel grappig vind.en dat hij zijn lol heeft gehad!
zo.......amen
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment