pols

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pols

ik heb vroeger mijn pols eens gebroken en die was dan volledig terug in orde, tot ik eens op training op mijn pols viel , ik ging naar dokter liet foto's trekken.
    " alles in orde " maar zelfs nu kraakt mijn pols bij kleine bewegingen en voel ik dat er ergens iets fout zit!
    Ik fitness nog niet zo heel lang en het is de bedoeling dat ik gewoon wat krachter en fysieker wordt voor basket. Maar als ik gewoon met gewichtjes oefeninge voor biceps doe merk ik dat ik met mijn linkerarm mijn pols gewoon benede blijft ik krijg mijn pols met het gewicht niet omhoog. Het gewicht kan ik gewoon heffen maar mijn pols blijft hangen. ( is het niet te ingewikkeld ? ) Ik heb geen pijn aan mijn pols..
    wat kan ik eraan doen dat mijn pols meewerkt ?

Rusten.

Comment

Originally posted by CruX View Post
      Rusten.
      heb ik al lang genoeg gedaan, daardoor dat'k denk dat het verkeerd terug gegroeid is

Comment

Ofwel je pakt een licht gewicht waarbij je je pols wel recht krijgt en traint vanuit hier verder, ofwel je pakt met je gewone hand de biceps curl op dezelfde manier als je hand met de zwakke pols, ofwel je pakt andere oefeningen waarbij je het probleem niet hebt. Ik zou kiezen voor de eerste of de laatste optie. Of beide.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je zou van die polsbandjes kunnen gebruiken.

Maar op lange termijn is zoiets dan weer slecht, omdat de pols dan zwakker word.

Comment

ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Jeng View Post
              Je zou van die polsbandjes kunnen gebruiken.

Maar op lange termijn is zoiets dan weer slecht, omdat de pols dan zwakker word.

Waarom reageer je op al die oude topics man??

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                Waarom reageer je op al die oude topics man??
                Tzijn vaak voorkomende vragen.

Maargoed niet de eerste die er commentaar op heeft, dus zal nog enkel op nieuwe topics reageren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X