Foto's van mijn "homegym"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's van mijn "homegym"

Hier mijn "home gym".. heb staan, bench press met preacher curl/leg extension/leg curl , kan incline decline flat en helemaal omhoog(seated military press),squatrek met hoge en lage pulley attachment, calf raise, leg press, deze kan ook gebruikt worden voor cable rowing, en staat in lijn met me pulley zodat ik kan cable crossen, allerlei barbels en dumbels, rubberen mat voor deadlift, 420kg aan schijven, 175 kg steekgewichten(100 kg legpress, 75 kg calfraise), leg press een as op gelast zodat deze uit te breiden is tot +- 400kg, calf raise tot 250 kg. een bokszak binnen, en een bokszak buiten, 18oz en 16oz handschoenen, een wc, wasbak, goede stereo. pff volgens mij was dit alles

En wat vinden jullie er van?
    Attached Files

..

...................
    Attached Files

Comment

Nice.

Volgens mij heb je hetzelfde bankje als mij. Maar ik heb het dan los. Heb je daar nu een Leg Extention/Curl er op? Zo ja, hoe heb je dat geregeld? En waar the fuck heb je een Calf Raise vandaan getoverd? :P

Binnenkort ga ik weer zooi bestellen. Zal dan ook foto's plaatsen

Comment

calf raise komt van marktplaats calf raise, + leg press, + 200kg aan gewichten+ 2 barbels, curlstang, 2 losse dumbels, en een aantal pulley grepen voor 300 eurotjes..

http://www.helisports.nl/images/marcy-mwb715b.jpg dit bankje heb ik, bij helisports gehaald

Comment

Marcy SB-681 Halterbank

Heb die. Praktisch hetzelfde. Wel vaag dat ze geen "uitbouw" set hebben zoals voor verscheidene kroon banken waar je nog een Preacher Curl/Leg Extention op kan zetten. Mis die dingen toch wel

Heb wel al wat leuke dingetjes voor Fitness Seller
          -Barbarian Chin Up (Plafond bevestiging)
          -Barbarian Wall Pulley incl 105kg aan schijven. Alles 50mm natuurlijk
          je hebt dan LAT en Low Pulley. Kan ik ook meteen tricep push down en Rope Pulls doen. En ook Face Pulls/Seated Row. Ideaal ding lijkt me
          -Paralel Greep Small voor Small Lat Pull/Seated Row
          -Tricep Touw
          -Tricep Bicep Stang Small voor de Tricep Push Down en zo
          -Basic Line Preacher Curl
          -Eenhands Grip zodat ik ook Cable Side Raise kan doen eventueel.

Ben dan eigenlijk al heel erg tevreden. Dan is er niet veel meer plek over :P

Zie dat je zo'n Tricep Stang hebt. Is dat wat? Kun je het ook gebruiken als tweehandse Hammer Curl? De Hex Bar lijkt me overigens ook wel chill. Alleen nog best prijzig.

Even wat anders. Mocht iemand spul tegen komen zoals deze winkel in Nederland met schappelijke prijzen let it be known

Comment

ja je ken er hammer curls mee doen, is wel een leuk alternatief maar met dumbels vind ik hem lekkerder,,
            voor je triceps vind ik het niks omdat me linkerpols stuk is, en die geforceerde beweging is dan geen goed idee..

Comment

Dus een vrij nutteloos stangetje?

Comment

Echt een prachtige gym bro.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

nee dat absoluut niet,, alleen voor mij werkt het niet ivm met me pols.. er gaan wel is maatjes van me mee trainen en die vinden hem ideaal.. ik belast me pols er alleen te veel mee..

Comment

@falstyr
                    nee hij is zeker niet nutteloos,, alleen vanwege mijn pols kan ik hem niet gebruiken omdat ik dan last krijg... hoor er van kennisen hele goede berichten over..

@ generalIx

nog een x bedankt gab!

aanstaande dinsdag komt trouwens een maatje van me, die is lasser, en die komt aan de gemetselde muur(achter de benchpress) steunen monteren zodat ik al mijn schijven op kan hangen..

tevens komt die dip stangen(zie foto) voor in me squatrek maken
                    (foto heb ik gepikt van iemand die een homegym heb en actief is op body en fitness forum)
                    Attached Files

Comment

Heel mooi. Zou ik zo ook bij mij thuis willen, alleen nogal weinig plek helaas...

Heb je een idee wat het totale kostenplaatje ervan is?

Comment

nouja dat legt er aan he,. meeste van mijn apparatuur is 2hands, had bv die calfraise + leg press, + 120kg aan gewichten en een aantal barbels voor 300, je heb de huur van het pand, je gewichten ongeveer 1 euro per kilo, .. zou het echt niet weten..

Comment

Coole gym! Als de vrouw er niet zo op tegen was zou ik er ook zo een willen!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X