Beste eiwitten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste eiwitten?

Beste Peaps,

Ik ben op zoek naar een pot goeie hoogwaardige pot eiwitten. Weten jullie misschien iets, geen mammoth of lean gainer. Maar ietsie's hoger

Bedankt,

C-S
    Wat ben ik een spetter

dan nog gaat het om wat voor eiwit je zoekt ??... er zijn vele vormen van eiwitten, langzame en ook zeer snelle... als het om normale WHEY gaat optimum whey 100% whey is bijv een zeer goeie eiwitsuplement (WHEY)
    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Als je er een beetje verstand van hebt kijk je gewoon naar de ingrediënten en daaruit kan je halen of het een goede of slechte whey, casseine, weightgainer shake is of niet.

Maar goed, whey van Rene is een topper.

93 gr eiwit per 100gr. Je hebt ook whey instant die is iets goedkoper.
      Last edited by Nex-; 28-12-2008, 13:16.

Comment

Whey - Eiwit
        Melk - Eiwit
        Ei - Eiwit

Alle 3 de eiwitten maar net zoals nex gaf - maar dan alle 3 de eiwitten

En zoals ik al zij net als mammoth maar dan hooger in eiwitten en minder in vet en koolhydraten
        Wat ben ik een spetter

Comment

Originally posted by cybersul View Post
          Whey - Eiwit
          Melk - Eiwit
          Ei - Eiwit

En zoals ik al zij net als mammoth maar dan hooger in eiwitten en minder in vet en koolhydraten
          dus jij wilt een eiwit suplement die van melkeiwit tot boekeiwit bevat....?? begrijp ik het goed... je stelling snap ik niet.. er bestaat niet als BESTE eiwit omdat het er zoveel soorten van zijn, wat wil je nou precies?

Comment

Originally posted by sickno View Post
            dus jij wilt een eiwit suplement die van melkeiwit tot boekeiwit bevat....?? begrijp ik het goed... je stelling snap ik niet.. er bestaat niet als BESTE eiwit omdat het er zoveel soorten van zijn, wat wil je nou precies?
            Wat ik wil ? Ik eet de laatste tijd niet goed en wil geen massa verliezen. Dus ik wil iets waar veel eiwitten in zit. Denoods neem ik weer mammoth. Werkt ook goed, maar ik dacht misschien zijn er betere soorten eiwitpoeders
            Wat ben ik een spetter

Comment

Wat ik wil ? Ik eet de laatste tijd niet goed en wil geen massa verliezen. Dus ik wil iets waar veel eiwitten in zit. Denoods neem ik weer mammoth. Werkt ook goed, maar ik dacht misschien zijn er betere soorten eiwitpoeders
              uhmm spierafbraak wil je tegen gaan met eiwit uhm... niet mijn manier om catabolisme tegen te gaan... als ik op vakantie ga neem ik altijd een pot l-arganine mee (aminozuur tegen spierafbraak) ...

voor je een eiwit suplement gaat consumeren moet zowiezo je eetschema al goed zitten.. maar tegen spierafbraak eiwitten...???

Comment

uhmm spierafbraak wil je tegen gaan met eiwit uhm... niet mijn manier om catabolisme tegen te gaan... als ik op vakantie ga neem ik altijd een pot l-arganine mee (aminozuur tegen spierafbraak) ...

voor je een eiwit suplement gaat consumeren moet zowiezo je eetschema al goed zitten.. maar tegen spierafbraak eiwitten...???
                Kan je me vertellen welk merk van l-arganine jij neemt
                Wat ben ik een spetter

Comment

Beste Peaps,

Ik ben op zoek naar een pot goeie hoogwaardige pot eiwitten. Weten jullie misschien iets, geen mammoth of lean gainer. Maar ietsie's hoger

Bedankt,

C-S
                  Syntrax Nectar is een hoogwaardig Whey Isolaat.

92% Eiwit
                  0% vet
                  0% koolhydraten
                  0% Lactose

Als je voor combinatie gaat raad ik je Syntha-6 aan.
                  Last edited by AlphaMuscles; 28-12-2008, 13:41.
                  AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Whey - Eiwit
                    Melk - Eiwit
                    Ei - Eiwit

Val in herhaling maar dat is Dorian Yates lean gainer.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kan je me vertellen welk merk van l-arganine jij neemt

WUAHWUAW i space !!

ik haal ze door elkaar man sorry ...

L-Glutamine dat neem ik altijd mee

(is ook een aminozuur haalde ze door elkaar)...

maak niet uit welke -glutamine je haalt het gaat om de stof niet ECHT om de merk .. maar ik neem standaard:

omdat dit micro gewoven is snellere opname .. voor de rest is hij het zelfde als andere merken..

vatandas ahaha

Comment

Thanks, zulke eiwitten wil ik is zien :P
                        Wat ben ik een spetter

Comment

L-Arginine is een semi-essentieel aminozuur. Maw volwassenen kunnen het zelf aanmaken uit glutamine en proline. Spieren zijn opgebouwd uit eiwitten. Eiwitten zijn opgebouwd uit ketens van aminozuren. Eiwit kan dus zeker een anti-catabole eigenschap bezitten.

Je kunt beter essentiële aminozuren gebruiken tegen spierafbraak, omdat deze niet zelf door het lichaam gevormd kunnen worden. In whey zitten ook essentiele aminozuren, dus whey gaat de spierafbraak ook tegen.
                          Last edited by AlphaMuscles; 28-12-2008, 13:49.
                          AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Ik gebruik deze:

MDY Shop - PROTEIN 85
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by AlphaMuscles View Post
                              L-Arginine is een semi-essentieel aminozuur. Maw volwassenen kunnen het zelf aanmaken uit glutamine en proline. Spieren zijn opgebouwd uit eiwitten. Eiwitten zijn opgebouwd uit ketens van aminozuren. Eiwit kan dus zeker een anti-catabole eigenschap bezitten.

Je kunt beter essentiële aminozuren gebruiken tegen spierafbraak, omdat deze niet zelf door het lichaam gevormd kunnen worden. In whey zitten ook essentiele aminozuren, dus whey gaat de spierafbraak ook tegen.
                              in enkel whey zitten geen aminozuren de aminozuur profiel wordt altijd later bijgegooit enkel whey zoals 100% whey producten hebben geen hoogwaardig amino profiel en over glutamine ik had me al verbeterd..

eiwit is enkel de bouwstof .. aminozuren zijn niet enkelbouwstenen maar ook zeer zeker onderhoudstenen enkel alleen eiwit is niet slim als je spierafbraak wil tegen gaan vind ik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X