Aaaahhhhrrrgg ik ben gek aan het worden. Geen idee trouwens waar dit hoort te staan.
Ik zou vandaag een 4punts huidplooimeting krijgen. Kom ik daar, komt die al aankakken met zon weegschaal. Ik dacht nog positief; ach, misschien doen we beiden. Niet dus. Eerste uitslag: 33%!
Ik zeg; is wel een beetje érrug hoog he!
Nu weet ik dat ik in december aardig wat vetjes heb gespaart, maar 33 kan niet kloppen.
Liet hij (op dezelfde meting) nog een berekening erop los. 23%.
Nooit getwijfelt aan hun geloofwaardigheid, nu dus wel.
10% verschil met dezelfde meting neem ik niet serieus.
Ging hij me cal uitrekenen: 1300! En daar zou ik dan 500 af moeten doen.
Ik zeg; ik doe werk waarbij ik heel de dag loop/til en ren. Heeft dit (net als het sporten) er volgens jou dan totaaaaal geen invloed op. Het had er geen invloed op.
Half nederland is aardslui, en dan zou ik veel minder cal verbranden dan hun? Dat gaat er bij mij niet in...
Goed, hele lap tekst (ben ik me frustraties ook weer lekker kwijt).
Iemand een idee waar ik zou moeten zijn voor een echte goede meting?
Andere sportscholen hier in de stad zijn geen optie; die zijn nog veel dramatischer.
Ik zou vandaag een 4punts huidplooimeting krijgen. Kom ik daar, komt die al aankakken met zon weegschaal. Ik dacht nog positief; ach, misschien doen we beiden. Niet dus. Eerste uitslag: 33%!
Ik zeg; is wel een beetje érrug hoog he!
Nu weet ik dat ik in december aardig wat vetjes heb gespaart, maar 33 kan niet kloppen.
Liet hij (op dezelfde meting) nog een berekening erop los. 23%.
Nooit getwijfelt aan hun geloofwaardigheid, nu dus wel.
10% verschil met dezelfde meting neem ik niet serieus.
Ging hij me cal uitrekenen: 1300! En daar zou ik dan 500 af moeten doen.
Ik zeg; ik doe werk waarbij ik heel de dag loop/til en ren. Heeft dit (net als het sporten) er volgens jou dan totaaaaal geen invloed op. Het had er geen invloed op.
Half nederland is aardslui, en dan zou ik veel minder cal verbranden dan hun? Dat gaat er bij mij niet in...
Goed, hele lap tekst (ben ik me frustraties ook weer lekker kwijt).
Iemand een idee waar ik zou moeten zijn voor een echte goede meting?
Andere sportscholen hier in de stad zijn geen optie; die zijn nog veel dramatischer.
Comment