Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
voor de panty vrouwen niet zo handig ,dus niet aanraken en strelen.je kan het ook wat je onder je voet gebruikt ook bij handen gebruiken die steen en het voelt als een baby huidje.daarna zachte handcreme e gebruiken .Eigen merk van kruidvat is ook goed
Enigste reden waarom ik handschoenen ben gaan gebruik is, omdat mijn eelt op een gegeven moment pijn ging doen. En ik vind het geen gezicht, zulke kapot handen.
En ik denk dat het inderdaad niet mogelijk is, om te zeggen of vrouwen het nu wel of niet mooi vinden. zoals algemeen bekend is, smaken verschillen!
Leo,
wat is dan het verschil tussen normale grip en hooked grip? want snap er nog niet heel van
Bij een hooked grip sluit je eerst je duim om de barbell en daarna je 4 resterende vingers eroverheen (in plaats van eerst je 4 vingers en dan je duim), waardoor je de barbell in "hooked". Hoe meer gewicht, des te steviger je duim hem vast hooked (totdat je duim erafscheurt )
Verder mooie reacties hier! Wist niet dat het zon hassle teweeg zou brengen
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment