Vraag?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag?

Hallo mensen ,

Ik heb een vraag meschien wel een domme maar kijk iedereen zit hier altijd met ze voedingschematjes en welke shakes ze nemen enzo en cutten en bulken maar ik hoor nooit mensen die gewoon trainen zonder voedings schema en niet zo een profesioneel schema hebben want hier komt mij vraag hoe kan het dat al die gasten bijv in amerika in de bak zitten dat die allemaal zo breed zijn??? en gespierd want het lijkt me niet dat hun voedingschema's hebben of wat? maar wel aardig breed en gespierd en sterk zijn. Ik zie altijd veel mensen posten van ja als je bier drinkt en geen voedings schema hebt heb je er niks aan om te trainen? maarja ik train en ik zie elke maand weer vooruit gang terwijl ik gewoon eet wat de pot schaft enz en ook wel is patat eet 1 dag per week ik heb gewoon het gevoel dat je er echt aanleg voor moet hebben om gespierd te worden maarja ik vraag me het gewoon af omdat ik iedereen alleen maar over voedings schema's hoor praten enzo maar in de bak worden ze ook breed zonder dat soort dingen.

Er is maar een manier om hier achter te komen en mag ik Marco van Basten als slachtoffer voorstellen?
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

hmm ik begrijp hem niet moet ik nu denken aan pannekoeken?

Comment

Broodje kut verhaal dit. Ook al zie je vooruitgang, als je wel een goed voedingschema en trainingschema hebt en je daar ook aan houdt gaat het ongelofelijk irritant goddelijk verdomme godverdomme veel harder.

Blijf maar bier drinken, wie weet wordt je wel Arnold. Let me know hoe de progressie gaat dan stop ik meteen met mijn voedingschema en eet ik alleen patat en bier.

Niet lullen kerel..

Comment

De echt brede gozers daar eten ook gewoon behoorlijk.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het kan best dat de mensen die vast zitten soms zo breed zijn, echter kijk je waarschijnlijk teveel films. En die gasten hebben er inderdaad aanleg voor maar denk je nou werkelijk dat ze BLIJVEN groeien? Anders probeer je het uit zou ik zeggen, overval een winkel met een waterpistool en dan kom ik je over 2 jaar in de gevangenis opzoeken om te kijken hoe breed je bent geworden.

Het is ook niet zo dat die gasten daar niks eten..

Comment

uhm nu word net gedaan of ik altijd bier en patat eet nee helemaal niet en nee zoals arnold word ik niet want vind steroids zwak en wil een explosivie kracht en geen vocht en echte beren eten genoeg vet kijk naar mike tyson bijv die vreet ook gewoon wat de pot schaft

Comment

en films kijken uhm tuurlijk kijk ik films waarom zijn steroids in? waarom wou iedereen op arnold lijken? in de 80s

Comment

Mike Tyson vreet wat de pot aanschaft? Woont hij nog bij zijn moeder thuis? Kerel als je niet weet waar je het over hebt... ach laat ook maar. Je hebt het over anabolen, je vindt dat zwak. De enige zwakke persoon hier dat ben jij aangezien je niet eens aan een voedingschema kunt houden. Geen vooroordelen trekken over middelen als je er niks van afweet. Dat het niks voor jou is kan ik me voorstellen.

Overigens heb je het over anabolen en mike tyson. Weet je wel waar je het over hebt? Als jij beweert dat mike tyson naturel is en als dat daadwerkelijk ook zo is (wat niet zo is) dan eet ik mijn schoen op.

Blij jij maar bij je bier en patat... het is jou keuze. Maar kom hier niet mensen wijsmaken dat dit de "juiste" keuze is!!

Succes!

Comment

als je weet wat ze in de bak kunnen regelen voor rotzooi schrik jij
                    ze komen aan alles, eten genoeg daaro dikke borden vol man
                    trainen hard hebben veel rust in de bak
                    begint er al een lampje te branden

verder ga ik hier ook niet meer in op
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Prison break
                      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Misschien wordt het tijd dat de TS zelf maar eens een jaartje de bak in moet draaien om te kijken of dat hem zal helpen een beer te worden?
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                          uhm nu word net gedaan of ik altijd bier en patat eet nee helemaal niet en nee zoals arnold word ik niet want vind steroids zwak en wil een explosivie kracht en geen vocht en echte beren eten genoeg vet kijk naar mike tyson bijv die vreet ook gewoon wat de pot schaft
                          Even reeel blijven beste vriend... en niet met onzinnigheden aankomen...

Originally posted by Nex- View Post
                          Mike Tyson vreet wat de pot aanschaft? Woont hij nog bij zijn moeder thuis? Kerel als je niet weet waar je het over hebt... ach laat ook maar. Je hebt het over anabolen, je vindt dat zwak. De enige zwakke persoon hier dat ben jij aangezien je niet eens aan een voedingschema kunt houden. Geen vooroordelen trekken over middelen als je er niks van afweet. Dat het niks voor jou is kan ik me voorstellen.

Overigens heb je het over anabolen en mike tyson. Weet je wel waar je het over hebt? Als jij beweert dat mike tyson naturel is en als dat daadwerkelijk ook zo is (wat niet zo is) dan eet ik mijn schoen op.

Blij jij maar bij je bier en patat... het is jou keuze. Maar kom hier niet mensen wijsmaken dat dit de "juiste" keuze is!!

Succes!
                          Nex- Rustig aan M8 denk om je cholesterol

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Misschien wordt het tijd dat de TS zelf maar eens een jaartje de bak in moet draaien om te kijken of dat hem zal helpen een beer te worden?
                          DSO.. je weet toch als je een TS in de bak stopt tussen ons in .. dat hij zich alleen maar kleiner gaat voelen :P
                          De waarheid kan erg hard zijn

Comment

nou, tuurlijk pak je progressie maar lang niet zo veel met een schema want zeker eerste paar maandjes mag je best 2kilo per maand pakken op zijn minst.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

IK pas mijn voedings schema wel redelijk aan
                              Alleen mijn vader eet gewoon, tja bijna alles wat los en vast zit()
                              En die groeit echt als kool van 80 naar 94kg, zonder aanpassing eet schema.
                              IK denk echt dta je gewoon aanleg moet hebben, en als je dan ook nog eens je eetschema aanpast gaat het nog sneller naar mijn mening.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X