Body-Solid Functional Training Center 200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Body-Solid Functional Training Center 200

Goedenacht,

Om mijn freeweight training uit te breiden wil ik deze cable cross machine incl 2 X 80 kg stacks kopen,

---> Body-Solid - Body-Solid Functional Training Center 200 - (GDCC200)

deze is via een NL leverancier leverbaar maar deze leverancier heeft helaas geen showroom dus kan ik het apparaat niet opgebouwd zien.

Het ziet er goed uit maar voordat ik € 1.500.- spendeer zou ik graag de mening van een bodynet member horen, lijkt het jullie wat voor een machine in de prijsklasse tot max 1000 `a 1500 euro of zijn er betere alternatieven ?

Ik heb de Bodycraft f450 bekeken maar die is absoluut niet geschikt voor iemand die serieus traint, meer voor bij de fysio en verder in deze prijsklasse kon ik niets vinden, dus tip`s welkom !

Grtz Dns.

Tja het is maar net waar je je geld aan uit wilt geven!
    Wij hebben ok zo'n ding in de gym staan maar vind het maar niets!
    Beter gewoon dumbells en barbells halen man! eventueel een power rack dan ben je voor de helft klaar!
    Maar ja ik weet natuurlijk niet wat je allemaal al hebt!
    Als je alles al hebt en je hebt geld over, zou ik zo'n ding halen anders niet!
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Denk inderdaad zoals fitnessfreak dat het wat veel geld is voor een gewone homegym...
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

sluit me aan bij fitnessfreak.

Comment

Ziet er mooi uit, maar zou hem pas kopen als je al hebt wat FF al aangeeft.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X