teveel vochtopname vermijden tijdens bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• teveel vochtopname vermijden tijdens bulk

Ja de titel zegt het eigelijk zelf al: is het mogelijk om tijdens een (clean) bulk teveel vochtopname te vermijden? daarmee bedoel ik geen opgeblazen gezicht hebben enzo. (heb het nergens in de stickies gevonden)

grtz
    To fear death is to limit life.

Ja. Dat betekent minder zouten binnen krijgen via je drinken en je voeding.
    Bodybuilders op wedstrijddieet drogen zichzelf echt helemaal uit door zelfs gedestilleerd water te drinken!!
    Jij kunt beter gewoon wat minder zout gebruiken bij je eten en ook minder voeding uit blik of potje eten (vanwege het toegevoegde zout).
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Te veel naar Sakura zn foto's gekeken?
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

hoeveel gedestilleerd water mag en kun je drinken tot het te gevaarlijk wordt????

ze zeggen ook wel dat je door zuivel meer vocht vasthoudt weet niet in hoeverre dat waar is, maar door het drinken van water kun je al vocht vasthouden, als je het niet genoeg drinkt....

zijn er extra nadelen bij het drinken van bijvoorbeeld cola-light?? doordat er misschien meer mineralen in zitten ofzo???

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Te veel naar Sakura zn foto's gekeken?
          hahaha 't is daarom datk het vraag

Comment

zijn er extra nadelen bij het drinken van bijvoorbeeld cola-light?? doordat er misschien meer mineralen in zitten ofzo???
            Als je dat nog drinkt dan lijkt het zowiezo nergens op dus zou ik me niet eens druk maken om de rest van je schema, ervan uitgegaan dat je dat WEL hebt
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
              Als je dat nog drinkt dan lijkt het zowiezo nergens op dus zou ik me niet eens druk maken om de rest van je schema, ervan uitgegaan dat je dat WEL hebt
              kun je je nader verklaren?

Comment

Originally posted by cojones View Post
                kun je je nader verklaren?
                drink water! c:
                je kan eens een frisdrankje drinken in het weekend, maar blijf zo clean mogelijk.

Comment

Originally posted by claymore View Post
                  drink water! c:
                  je kan eens een frisdrankje drinken in het weekend, maar blijf zo clean mogelijk.
                  maar ik had het over cola-light....wat is daar zo erg aan?

misschien zitten er wel nadelen aan, maar die wil ik juist weten....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X