Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja de titel zegt het eigelijk zelf al: is het mogelijk om tijdens een (clean) bulk teveel vochtopname te vermijden? daarmee bedoel ik geen opgeblazen gezicht hebben enzo. (heb het nergens in de stickies gevonden)
Ja. Dat betekent minder zouten binnen krijgen via je drinken en je voeding.
Bodybuilders op wedstrijddieet drogen zichzelf echt helemaal uit door zelfs gedestilleerd water te drinken!!
Jij kunt beter gewoon wat minder zout gebruiken bij je eten en ook minder voeding uit blik of potje eten (vanwege het toegevoegde zout).
hoeveel gedestilleerd water mag en kun je drinken tot het te gevaarlijk wordt????
ze zeggen ook wel dat je door zuivel meer vocht vasthoudt weet niet in hoeverre dat waar is, maar door het drinken van water kun je al vocht vasthouden, als je het niet genoeg drinkt....
zijn er extra nadelen bij het drinken van bijvoorbeeld cola-light?? doordat er misschien meer mineralen in zitten ofzo???
zijn er extra nadelen bij het drinken van bijvoorbeeld cola-light?? doordat er misschien meer mineralen in zitten ofzo???
Als je dat nog drinkt dan lijkt het zowiezo nergens op dus zou ik me niet eens druk maken om de rest van je schema, ervan uitgegaan dat je dat WEL hebt
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Als je dat nog drinkt dan lijkt het zowiezo nergens op dus zou ik me niet eens druk maken om de rest van je schema, ervan uitgegaan dat je dat WEL hebt
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment