Dik werk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dik werk

yo0w peaps,

Sinds deze week ben ik begonnen met Stage in een Technisch bedrijf maar zoals je weet doe je er niet veel zitten en een beetje dingen repareren vanuit je stoel, en soms af en toe logistiek televisies sorteren 40 30 kilo per stuk soms lichter soms zwaarder. Maar ik vroeg me af ik heb erg weinig tijd over ik werk 8e half uur a 9 uur per dag nu zo. Van 7 tot 5 ongeveer, maar wat zouden jullie ma aanraden om kwa fitnes te doen. Zelf fitneste ik hiervoor 6 7 x per week zal ik nu alleen aan hardlopen doen 3 kwatier per dag? En 2 spiergroepen trainen? dus ongeveer 1 uur en een half uur trainen ? En wat adviseren jullie voor shakes want ik eet erg weinig omdat ik weinig tijd heb. Ik kom rond de 2500 kcal per dag terwijl ik minimaal 2800 moet maximaal 3200.

groet
    Wat ben ik een spetter

Voor de kcal: 100-200ml slagroom/100-200 gram ongezouten nootjes per dag bijvoegen. Of cyclen tussen die twee (denk dat dat nog beter is).

Qua training: fullbody, 3x per week, en dan 2x cardio op de dagen tussendoor. Dan houd je dus twee volledige rustdagen per week. Als je dat te veel vind kun je ook voor 4x ub/lb gaan, maar denk dat je dan wel flink aan het pushen bent als je zo veel wilt hardlopen.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Voor de kcal: 100-200ml slagroom/100-200 gram ongezouten nootjes per dag bijvoegen. Of cyclen tussen die twee (denk dat dat nog beter is).

Qua training: fullbody, 3x per week, en dan 2x cardio op de dagen tussendoor. Dan houd je dus twee volledige rustdagen per week. Als je dat te veel vind kun je ook voor 4x ub/lb gaan, maar denk dat je dan wel flink aan het pushen bent als je zo veel wilt hardlopen.
      Bedankt voor je reactie, ik ben van plan om 4 x in de week hard te lopen en 4 x per week daarnaast 2 spier groepen te pakken half uurtje joggen per training vindt ik genoeg kom ik uit op 4 x per week trainen lijkt me denk k genoeg.

Maar bedankt, reacties zijn nog altijd welkom.
      Wat ben ik een spetter

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X