opladen voor wedstrijd????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opladen voor wedstrijd????

hoe kan je het beste opladen dag voor wedstrijd??
    vorig jaar heb ik het niet gedaan en toch tweede geeindigd maar er kon verschil zijn door opladen werd me gezegd

leuk dat je je ffies voorsteld in het bestemde topic.
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, en betwijfel of de rest hier het wel echt goed weet. De wedstrijdatleten zitten op een ander board.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als je wedstrijden doet hoor je dat tog juist te weten

dan word je tog gebegeleid enzo door je trainer

die geven je tog tips om je er zo goed mogelijk eruit te laten zien

waarom vraag je het niet aan je trainer of op je sportschool
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kan niet meer doen dan martin te volgen Krijg je geen begeleiding?
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Jawel je kan wel meer doen. Zorgen dat je veel gaat lezen! Wat denk je dat elke atleet een eigen trainer heeft? Dat elke atleet een sponsor heeft?

En op de sportschool zullen ze er waarschijnlijk de ballen verstand van hebben. Er zijn veel en veel en veel minder atleten die een begeleider hebben dan atleten die geen begeleider hebben.

@ Lommel

Op bodynet heb je een zeer kleine kans voor een goed antwoord op je vraag. Je hebt een pm!
            Last edited by Nex-; 20-02-2009, 16:45.

Comment

als je wedstrijden doet en je traind op een sportschool, dan word je tog gebegeleid door je trainer

of de baas ervan, ik bedoel het is wel zijn naam, het zou mooi zijn als je die beker mee naar huis neemt

dat is weer een stukje reclame voor zijn sportschool

maar wat nex zegt klopt ook, maar wel zonder dan tog als je niet zou worden begeleid

mijn trainer of (baas) die zou die beker wel mee naar huis willen hebben

Comment

Er is geen baas martin. Een trainer, die heeft niet elke atleet. Voor een trainer moet je betalen. Je sportschool heeft er geen ruk mee te maken. Sportschool is om in te trainen, niemand daar heeft wat over de wedstrijden die jij draait te maken.

Veel atleten doen alles "helemaal" zelf.

Een trainer komt niet vanzelf, die moet je verdienen/betalen.
                Ik zelf bijvoorbeeld word dit jaar ook begeleid maar niet voor een wedstrijd.

Comment

ok bro haha

Comment

Hmm, ik dacht dat mensen die serieus aan wedstrijden willen doen en toch al een 2de plaats gehaald hadden toch iets van begeleiding kregen.

Maar ik ken nu ook niet zo veel van wedstrijden, laat staan amateurwedstrijden

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                      Hmm, ik dacht dat mensen die serieus aan wedstrijden willen doen en toch al een 2de plaats gehaald hadden toch iets van begeleiding kregen.

Maar ik ken nu ook niet zo veel van wedstrijden, laat staan amateurwedstrijden
                      Waar haal je dit uit? Tweede plaats van wat? Pro, amateur, welke wedstrijd?
                      Er zijn zoveel wedstrijden en tweede plaats van een wedstrijd zegt geen zak of je nou een trainer hebt of niet. Iemand die helemaal op zichzelf traint en zelfs geen sponsor heeft kan zo de eerste plaats bij de hercules winnen, bij wijze van spreken.

Als je zelf denkt beter te kunnen presteren met een begeleider, dan huur je die in. Zo simpel is het. Moet je nu nog maar net de goede vinden.

Mensen die serieus aan wedstrijden doen? lol.. als je niet serieus bezig bent dan zal je nooit een wedstrijd kunnen doen.

Comment

Zoals ik zei: ik ken niet zoveel van die wedstrijden, was blijkbaar een misinterpretatie van mij

Mijn diepste excuses Nex-

Comment

Je hoeft je excuses niet aan te bieden. God, discussiƫren kan dat tegenwoordig nog?

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                            Je hoeft je excuses niet aan te bieden. God, discussiƫren kan dat tegenwoordig nog?
                            je mag mij god noemen nex-

Comment

Originally posted by Sancho View Post

Mijn diepste excuses Nex-
                              haha mooi nou

ik denk niet dat die gast meer trug komt dat gevoel heb ik een beetje haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X