Ik ben 17 en ik train help !

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben 17 en ik train help !

Hallo iedereen, Ik ben 17 jaar oud ik train al ongeveer 6 maanden lang ik train altijd met mijn broer hij traint 7 jaar lang dus met trainen heb ik geen probleem.

Ik was 55 kilo toen ik net begon met deze sport maar ik gebruikte ook gelijk whey protein shakes en ik werd ineens 70 kilo in 2 maanden

dus ik ben 15 kilo aangenomen in 2 maanden...

Daarna heb ik geen whey protein shakes meer gebruikt ongeveer 3 maanden lang en nu wil ik No Explode gebruiken denken jullie dat ik zo goed ga ?

En kunnen jullie het verschil vertellen tussen Whey Protein shakes en No Explode ?

Dankje wel ^^

Dat is niet niks, 15 kilo in 2 maanden.

Op de eerste plaats kun je Whey shakes niet vergelijken met No Explode, omdat de functies totaal verschillend zijn.

Whey shakes zorgt voor een beter herstel, daar No Explode zorgt voor betere pomp en meer energie.

Heb zelf No Explode een paar weken gebruikt en het werkt goed wat betreft die pomp.
    Alleen na 2 weken kon ik het nog niet meer ruiken laat staan drinken.

Sinds ik Whey shakes drink, voel ik me een stuk beter en groei ik ook beter.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

hmmm dankje wel voor je advies

Ik zal wel No Explode gebruiken hoe het is precies of het goed werkt

Comment

Gewoon Proteine/Whey shakes in je schema houden net zoals Multivitamine en mineralen, visolie capsules en eventueel wat dextro.

No Explode heb je nog niet nodig.

Comment

@ Toeran, ben je vet of spier aangekomen?
          Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Toeran: lees eens wat rond, zeker bij Supplementen.

Als je iets wilt bereiken moet je er zelf ook moeite insteken en niet verwachten dat we alles voor je doen.
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Ik ben spier+vet aangekomen ik moet meer cardio doen

Ik doe er ook veel moeite aan ik wou alleen wat advies horen (A)

Comment

Heb je je voeding wel op orde? Is altijd nog zaak eerst je voeding op orde te hebben alvorens naar supplementen te gaan kijken mijns inziens.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X