Goeie Sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goeie Sportschool

Yo

Ik heb een vraagje, ik wou graag weten of er in of rond Amsterdam een goeie sportschool is een echte hardcore bodybuilding school..train nu bij fitness first maar ik vind dat maar een matige sportschool met weinig apparaten..train al ongeveer 3 a 4 maanden maar ik wil me echt bezig houden met bodybuilding..

Mzzl
    No Pain !! No Gain !!

Feit dat je meer apparaten zoekt en een hardcore BB gym spreekt elkaar nogal tegen, onder algemeen wordt hardcore verstaan onder geen airco gyms, met kettingen, bands en loude muziek. Klinkt niet echt wat jij zoekt. maar verder nee kan je 123 niet een aanraden. Ben zelf ook wel eens bij first fitness geweest en volgens mij hebben ze alles wat je moet hebben daar
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Feit dat je meer apparaten zoekt en een hardcore BB gym spreekt elkaar nogal tegen, onder algemeen wordt hardcore verstaan onder geen airco gyms, met kettingen, bands en loude muziek. Klinkt niet echt wat jij zoekt. maar verder nee kan je 123 niet een aanraden. Ben zelf ook wel eens bij first fitness geweest en volgens mij hebben ze alles wat je moet hebben daar
      Bullshit! Een echte hardcore gym van nu moet genoeg apparaten hebben. Zie jij de pro's wel eens trainen? Neem een kijkje bij deze filmpjes van Dennis Wolf!

Dennis Wolf Hungry like a Wolf

Losse gewichten blijven koning maar goede apparaten zijn er meer dan genoeg.
      Je hebt geen idee hoe lekker je kunt trainen op apparaten, als je de basis oefeningen met normale gewichten maar blijft doen.

De apparaten in de meeste gym's zijn inderdaad meuk.

Comment

Ik weet dat in almere een goeie sportschool zit Spartacus gym maarja almere is een beetje te ver voor mij..!
        No Pain !! No Gain !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X