Zwaarder worden !!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

thnxx voor de reactiess

grtss

Comment

ik gebruik treu mass , heb me laten informeren dat je minimaal 4 keer op een dag zon shake moet drinken , naaste je gewone voeding ,
      Status: Bulken

Comment

weet niet waar je die informatie hebt gekregen want dat hoeft helemaal niet.
        maar je kan het gebruiken
        begin van de dag en na training maar dit is dan 2x.
        savonds nemen de meeste kwark.
        Calisthenics / Street workout

Comment

[quote=IJsBlok;512888]weet niet waar je die informatie hebt gekregen want dat hoeft helemaal niet.
          quote]

Als je zeg maar de etiket leest van het product, in mijn geval treu mass, en alleen al vanuit gaat van het aantal proteine dat je op dag moet innemen per 2kg lichaamsgewicht kom ik uit op 3 tot 4 porties per dag , uiteraard als je al door je voeding al veel proteine binnenkrijgt ( wat betwijfel ) zou dit inderdaad minder zijn , maar ik heb het idee dat je beter iets teveel kan hebben dan te weinig ..

Comment

[quote=terrorxp;512900]
            Originally posted by IJsBlok View Post
            weet niet waar je die informatie hebt gekregen want dat hoeft helemaal niet.
            quote]

Als je zeg maar de etiket leest van het product, in mijn geval treu mass, en alleen al vanuit gaat van het aantal proteine dat je op dag moet innemen per 2kg lichaamsgewicht kom ik uit op 3 tot 4 porties per dag , uiteraard als je al door je voeding al veel proteine binnenkrijgt ( wat betwijfel ) zou dit inderdaad minder zijn , maar ik heb het idee dat je beter iets teveel kan hebben dan te weinig ..

en als goed begrepen en gelezen heb is juist bij het zorgen van aankomen dat je een aan overvloed heb van aantal koolhydraten en proteine boven de standaard dat je heb

Comment

ik ben zelf altijd heel mager geweest,
              maar MAMMOTH 2500 heeft mij heel wat aan laten komen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X