Gyno operatie info!?!?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gyno operatie info!?!?!?

Hoi,

Het verhaal ingekort.

Na veel getouw trek heb ik toch toestemming gekregen om deze operatie te laten uitvoeren.

Echter bij het afspraak maken werd mij de procedure uitgelegd waarbij ik dacht van

Uitleg van de dokter,... complete narcose, operatie duur van 2 uur, opname in het ziekenhuis van een paar dagen met drains, vocht behoud van een paar dagen en dat ik er niet te veel van moet verwachten.

Hiervoor ook veel het internet afgezocht en kom voornamelijk plaatselijke verdoving, geen drain en meteen weer naar huis tegen.

Zijn er mensen met ervaringen met deze operatie die mij verlichting kunnen verschraffen hierin?

Want anders laat ik het ergens anders doen...(als de verzekering hierin toestemming geeft natuurlijk)

Originally posted by zaahied View Post
    Hoi,

Het verhaal ingekort.

Na veel getouw trek heb ik toch toestemming gekregen om deze operatie te laten uitvoeren.

Echter bij het afspraak maken werd mij de procedure uitgelegd waarbij ik dacht van

Uitleg van de dokter,... complete narcose, operatie duur van 2 uur, opname in het ziekenhuis van een paar dagen met drains, vocht behoud van een paar dagen en dat ik er niet te veel van moet verwachten.

Hiervoor ook veel het internet afgezocht en kom voornamelijk plaatselijke verdoving, geen drain en meteen weer naar huis tegen.

Zijn er mensen met ervaringen met deze operatie die mij verlichting kunnen verschraffen hierin?

Want anders laat ik het ergens anders doen...(als de verzekering hierin toestemming geeft natuurlijk)
    er was laast iemad hier met het zelfde verhaal

die was ook geopereerd, met drain nadien

zal wel even op zoeken voor je ok
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      er was laast iemad hier met het zelfde verhaal

die was ook geopereerd, met drain nadien

zal wel even op zoeken voor je ok

hier heb ik hem al

http://forum.bodynet.nl/ziekten-aand...7853-gyno.html
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Volgens mij is een plaatselijke verdoving niet afdoende en moet je onder volledige narcose maar who cares ik vond dat niet erg.
        Je kunt na je operatie vrijwel meteen naar huis(nadat je 2 uur bent bijgekomen en hebt geplast) en de drains blijven er dan in dit is een klein buisje met een opvangding dat uit je borst komt, ik kon het bloed uit me borst duwen/knijpen en zo de drain in persen maar dit gebeurt anders vanzelf wel.

Viel mij alles mee m,

Comment

hmm zo'n drain systeem klinkt wel iets voor mij. Vocht opslag is altijd puffige tepels. Als ik het vocht er gewoon uit kan laten lopen... :P

Comment

drain is niets ernstig als het niet te grote is houd je amper littekens over.. en anders doen ze het ooit wel weer goed bij de vrouwen of altijd leuk om een verhaal uit te trekken dat je keer bent neergestoken

Comment

Waarom ik dit vraag is omdat ik toch een ander idee had van de opereratie (youtube, google,...) daar zie je plaatselijke verdoving, verbandje en naar huis.

Maar een paar dagen ziekehuis opnamen (afhankelijk van de genezing natuurlijk) vondt ik dan weer raar.

En ik ken die drains, maar om die in je borst te hebben... Daarmee rond te lopen enzo... Hoe heb jij dit allemaal gedaan en ervaren quibus?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X