masteron

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• masteron

hallo allemaal,

ik wil binnenkort beginnen met mijn eerste kuurtje `masteron` hiervoor heb ik alleen potten creatine shakies etc. gebruikt

alleen heb ik een paar vragen:

1ste; ik vroeg me af of je masteron kan gebruiken met andere suplementen zoals animal pack/stack creatine eiwitten etc. of is het beter om eerst die potten af te maken en daarna te beginnen aan masteron

2e; ik ben 5 jaar bezig met sporten maar heb nu ff een break gehouden van 3 maanden maar wil nu weer rammen!
    is het beter als ik dan eerst weer alles oppak en dan begin met het kuurtje of kan ik nu gelijk als een gek tekeer gaan?

waiting 4 ure responds..
    Last edited by dj_ergunc; 04-03-2009, 16:09.

Originally posted by dj_ergunc View Post
    hallo allemaal,

ik wil binnenkort beginnen met een masteron kuurtje alleen heb ik een paar vragen.

1ste; ik vroeg me af of je masteron kan gebruiken met andere suplementen zoals animal pack/stack creatine eiwitten etc. of is het beter om eerst die potten af te maken en daarna te beginnen aan mesteron

2e; ik ben 5 jaar bezig met sporten maar heb nu ff een break gehouden van 3 maanden maar wil nu weer rammen!
    is het beter als ik dan eerst weer alles oppak en dan begin met het kuurtje of kan ik nu gelijk als een gek tekeer gaan?

waiting 4 ure responds..
    ik zou als ik jou voor het laaste gaan

gelijk als een gek tekeer gaan
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

zo dat is snel gereageerd :d
      ik maakte nog ff een aanpassing :P
      Last edited by dj_ergunc; 04-03-2009, 16:12.

Comment

En ik zou de regels even door lezen.

De zomer is weer begonnen, de idiote kuurtjes komen weer naar boven.
        Masteron alleen.. goede keuze man.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
          En ik zou de regels even door lezen.

De zomer is weer begonnen, de idiote kuurtjes komen weer naar boven.
          Masteron alleen.. goede keuze man.

Comment

de regels? wat is er dan?

Comment

Daar kom je achter wanneer je de regels door leest. Plus je mag wat meer informatie zoeken over aas. Wat verwacht je nou van alleen mast?

Overigens staat dit topic ook nog eens in de juiste sectie. Eerst even de moeite nemen en regels goed doornemen.

Alleen al de vraag of je een pot eiwit kunt gebruiken tijdens een kuur. Dat meen je toch niet? Creatine na je kuur nemen, hetzelfde geldt voor Animal Pack.. wel eerst een fatsoenlijke kuur nemen.

Test/mast is the way to go.

Comment

ben net pas lid van bodynet,
                had alleen een paar vragen.. thats it,
                waar moet ik deze vragen plaatsen dan?

en is masteron alleen niet goed dan>?

Comment

Je mag niet over anabolen vragen voordat je 10 nuttige berichten hebt. En aangezien de titel masteron is en het ook over masteron gaat staat deze topic in de verkeerde sectie. Hoort dus bij "anabolen" in principe.

Maar goed om je vragen te beantwoorden.

Je moet eerst alles weer oppakken, nu meteen beginnen met je kuur is sterk af te raden. Eerst zorgen dat je weer op oud niveau komt.

Creatine en Animal Pack bewaren voor na je kuur. Eiwitten heb je nodig, die moet je altijd nemen.

Overigens is Mast only geen goede keuze. Test en mast combinatie is wel erg goed te doen.

Succes.

Comment

dus ik moet op een forum10 nuttige berichten schrijven , dan mag het?
                    wat bedoel je met test?

Comment

dus ik moet op een forum10 nuttige berichten schrijven , dan mag het?
                      wat bedoel je met test?
                      haha lol

Comment

* 1
                        Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                        Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.

Goed je weet niet eens wat testosteron is. Ik houd nu op met reageren, ik ga je niet elke stappen hierover vertellen.

Veel research doen naar aas maat, want dit gaat nergens naar toe.

Comment

Dit topic verdiend onderhand een slotje!
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

wtf is aas... ik weet heus wel wat testosteron is kerel.
                            jij met je afkortingen, ik zit niet zoals jij elke dag hier op het site te crouzen..
                            heb gewoon van een vriend gehoord die alleen masteron gebruikt dat het goed werkt en dacht kom ff om advies vragen, trekt het je niet aan? schrijf dan aub niks
                            en bytheway ik heb nooit gezegd dat ik veel wist over kuren of wat dan ook,
                            dus als er mensen zijn die wat te melden hebben.. graag
                            Last edited by dj_ergunc; 04-03-2009, 17:37.

Comment

wtf is aas... ik weet heus wel wat testosteron is kerel.
                              jij met je afkortingen, ik zit niet zoals jij elke dag hier op het site te crouzen..
                              heb gewoon van een vriend gehoord die alleen masteron gebruikt dat het goed werkt en dacht kom ff om advies vragen, trekt het je niet aan? schrijf dan aub niks
                              en bytheway ik heb nooit gezegd dat ik veel wist over kuren of wat dan ook,
                              dus als er mensen zijn die wat te melden hebben.. graag
                              chek ff bij zoeken dan

er is een topic over afkortingen wat dat allemaal inhoud

hoef jij niet onnodig kwaat te worden op ons hier

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X