Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nou: ben altijd de dunste geweest en tja niet echt de sterkste en meeste mensen zeggen jou lichaam is er niet voor gebouwt om groot te worden.
daar wil ik het tegendeel van bewijzen.
nou: ben altijd de dunste geweest en tja niet echt de sterkste en meeste mensen zeggen jou lichaam is er niet voor gebouwt om groot te worden.
daar wil ik het tegendeel van bewijzen.
Haha nou dat was toen ik Jaro (mijn oudste) naar school bracht op de eerste schooldag van zijn nieuwe school (verhuisd) en dat hij bij het weggaan, keihard door de klas riep; daag dikke papa!!
Soort van confronterend zeg maar.
Haha nou dat was toen ik Jaro (mijn oudste) naar school bracht op de eerste schooldag van zijn nieuwe school (verhuisd) en dat hij bij het weggaan, keihard door de klas riep; daag dikke papa!!
Soort van confronterend zeg maar.
wahhahaha dat is een goeie! wat dacht je, ff het tegendeel bewijzen! hopelijk heb je het ook voor je zoon gedaan
Nou het was wel een knop die om ging ja! Maar uiteindelijk doe ik het metname voor mezelf. Voel me er enorm goed bij en ben trots op wat ik al heb bereikt! En natuuuurlijk is het leuk voor mijn kids om met een strakke pa in de stad of op het strand te lopen. Whaha!
ben onlangs mijn moeder verloren en in de sportschool kan ik een boel kwijt, verstand op nul en knallen! natuurlijk niet zonder verstand knallen maar je hebt hem wel.
ook voor bij het roeien, sterker worden zodat dat harder gaat!
en vind sporten gewoon heerlijk, lijkt me genoeg toch?
ben onlangs mijn moeder verloren en in de sportschool kan ik een boel kwijt, verstand op nul en knallen! natuurlijk niet zonder verstand knallen maar je hebt hem wel.
ook voor bij het roeien, sterker worden zodat dat harder gaat!
en vind sporten gewoon heerlijk, lijkt me genoeg toch?
Klote man! Iedereen verwerkt zoiets op z'n eigen manier en als dat jou manier is, als dat voor jou werkt moet je dat ook gewoon lekker zo doen
ontopic: Bij mij waren het eigenlijk meerdere oorzaken waardoor ik in deze sport terecht ben gekomen. Ik ben ongeveer een half jaar lang zwaar ziek geweest ivm met maagproblemen en problemen met naar de wc gaan en allerlei dingen die daarbij kwamen en doordat ik amper wou en kon eten vanwege zoveel last was ik enorm veel afgevallen en dus mager geworden. Ik woog toen geloof ik 48 kilo op een lengte van 1.74 in die tijd (dat is 3 jaar geleden) dat is dus bizar weinig. Toen het weer beter ging wou ik hier dus ook als eerste iets aan gaan doen want naast dat ik ontzettend mager was, was dit ook zeer slecht voor mijn gezondheid. Toen ben ik eigenlijk een beetje begonnen met fitnessen, al kon je het zo nog niet echt noemen om aan te komen in de vorm van spieren. En daarnaast was sporten dus zoiezo goed om mijn gezondheid weer een beetje op peil te brengen zeg maar.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment