kosten, 30 euro...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kosten, 30 euro...

resultaat, een heerlijke training

Ik kom net uit mijn kelder waar ik met mijn nieuwe speeltje heb getrained. Voor dertig euro een 4 meter lange ketting gekocht op marktplaats en die op de halter gezet.

Ik kan het iedereen aanraden... Het enige nadeel is dat ik de roest nog moet verwijderen
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

en dna wat doe je met die 4 meter lange ketting en halter ?

Comment

Hang je naast je gewichten Hoe lager de barbell komt bij een benchpress ofzo, des te meer gewicht er wordt verplaatst van je spier naar de grond. Op je dode/zwakke punt, press je dus minder gewicht
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ohw.. dit vraagt om een onwijs foute opmerking. Ik hou me netjes in.

Maar top dat het zo goed werkt

Comment

Haha ik snap hem

Wat een dirty mind
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ja ja

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
              Ohw.. dit vraagt om een onwijs foute opmerking. Ik hou me netjes in.

Maar top dat het zo goed werkt

vertel eens

Comment

Sommige chicks... :P

Maar het gebruik van Chains en Bands is niet vreemd of nieuw. Zoals Leo al aangaf zal het gewicht zwaarder worden naar mate het gewicht hoger komt. Ideaal om explosiviteit en kracht te ontwikkelen.

Comment

Kettingen, een staaf, speeltjes en een kelder... ik kan geen enkele foute opmerking bedenken?

Is inderdaad niet nieuw, ik heb hier op het forum er al eerder over gelezen (ook over de kettingen). Daarom wilde ik het ook proberen.
                  "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

ik kan de foute opmerking ook niet vinden dus wie kan het melden.

en heeft deze training nog een extra naam?
                    de ketting+halter.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

fotos ?
                      <------ BB Gun doet auw!

Comment

ooooooo op deze manier denk ik..

YouTube - -Bench ME-2" fat bar floor press, chain work up to 203+100lbs, Rev. light bench POR, 253x3x3

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X