Teveel zuren = geen resultaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teveel zuren = geen resultaat

Hallo,

Ik heb na 6maanden weinig resultaat en dit terwijl ik 4x per week train.

Nu blijkt dat ik teveel zuren heb en dat daarom men spiergroei geremd word.
    Dit kan volgens de baas van de gym alleen verholpen worden door meer cardio te doen en dus men conditie te verbeteren...

Klopt dit allemaal, en hebben jullie hier ook al ervaringen mee gehad ?

Klinkt als bullshit. Eerder is je eetschema waardeloos.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Comment

Post je schema misschien dat ZE je dan beter kunnen helpen. Ik heb zelf niet zoveel verstand

Comment

Waarom dan cardio doen? Puur om het vetgehalte onder controle te houden?

Comment

Lees de stickies in de voedingssectie en vergelijk het met de manier waarop je nu eet...denk dat er een wereld voor je open gaat.
            "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Klinkt als bullshit. Eerder is je eetschema waardeloos.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by davevd View Post
                Hallo,

Ik heb na 6maanden weinig resultaat en dit terwijl ik 4x per week train.

Nu blijkt dat ik teveel zuren heb en dat daarom men spiergroei geremd word.
                Dit kan volgens de baas van de gym alleen verholpen worden door meer cardio te doen en dus men conditie te verbeteren...

Klopt dit allemaal, en hebben jullie hier ook al ervaringen mee gehad ?
                Ik heb nog nooit zo'n load of crap gelezen!
                Je groeit pas als je training, voeding en rust perfect om mekaar afgepast zijn. En anders niet. Groei je niet? Ga dan mar eens na waar de fout zit, maar kom niet met zo'n sprookjesverhaal aanzetten! Daar zijn we hier allemaal te oud voor !!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

daar gaat onze grootste afnemer van de zuurtjes ( augurken etc )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X