Tips en trucs???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips en trucs???

Heeeej mensen,,

Alweer een maandje geleden dat ik me hier heb aangemeld en positief werd ontvangen... Ik heb inmiddels geprobeert routine te zoeken in mijn sport chaos....

Net terug van wintersport en mijn sportbestaan ziet er op het moment als volgt uit.... Squash: 1x per week Kung fu: 1x per week

Verder doe ik nu drie keer per week kracht training(uiteraard met telkens een dag rust maar daarop squash of ren ik soms wel),, gewoon om wat strakker en sterker te worden.... Ik hoef dus niet te groeien!!!!

Mijn kracht training is:
    5x 18 kilo met dumbells voor biceps
    4x 50 push ups
    4x 50 situps
    4x 15 a 20 keer voor schouders dumbells recht omhoog tillen (als ik dit met minder herhalingen zwaarder doe lijk ik me slecht te belasten)
    4x 50 keer zo schouders ophalen met dumbells voor trapezium delta geloof ik iig tussen schouders en nek)???

Verder meestal na kracht wat cardio in de vorm van rennen en nunchakuen...

Weet de termen en namen niet precies....

Ik heb wel al her en der wat gelezen maar ik weet dat ik wel dingen moet veranderen.... de oefeningen die ik doe zijn op zaken waar ik nadruk opwil leggen de rest train ik door middel van rennen kung fu en nunchakuen.....

Kan ik beter andere oefeningen pakken?? andere aantallen of gewichten??? Varieren in soorten push ups??? Verdere tips???

Ik neem geen wey trouwens omdat ik niet hoef aan te komen maar het liefst zelfs iets van vet zie verdwijnen maar als ik dit blijf doen moet dat sowieso wel lukken........

Bij voorbaat dank allemaal!!!!

Adios

Originally posted by lexusde8e View Post

Mijn kracht training is:
    5x 18 kilo met dumbells voor biceps
    4x 50 push ups
    4x 50 situps
    4x 15 a 20 keer voor schouders dumbells recht omhoog tillen (als ik dit met minder herhalingen zwaarder doe lijk ik me slecht te belasten)
    4x 50 keer zo schouders ophalen met dumbells voor trapezium delta geloof ik iig tussen schouders en nek)???
    Ik maak hieruit op dat je thuis traint, klopt dat?

Ik neem geen wey trouwens omdat ik niet hoef aan te komen maar het liefst zelfs iets van vet zie verdwijnen maar als ik dit blijf doen moet dat sowieso wel lukken........
    Hoezo zou het nemen van wey in verband staan met aankomen?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Klopt ik train thuis... Ik ben wel bereid om 1x per week naar de sportschool te gaan... Maar dit is lastig te passen in mijn drukke bestaaan aangezien ik ook nog studeer.....

Ik dacht verder dat met wey eiwitten worden gebruikt om de spieren op te bouwen... Anders worden er ook vetten gebruikt toch???? Verder dacht ik dat dit de opbouw stimuleert en aangezien ik squash,, nun chaku en kung fu doe wil ik snel en soepel blijven en niet houterig.......

Comment

Bij voorbaat dank allemaal!!!!

Adios[/quote]

Whey hoef je niet in verband te brengen met aankomen.
        Whey is een eiwitshake.

Waarom eiwitten?
        Je spieren bestaan GROFWEG gezegd uit water en eiwitten. Met krachttraining belast je je spieren en spieren herstellen door middel van de inname van eiwitten. Nu neem je ook eiwitten in met je dagelijkse voeding, maar vaak (helemaal in het geval wanneer je geen voeddingsschema volgt) kom je niet aan de nodige eiwitten.

Daarom biedt bijvoorbeeld een wheyshake de uitkomst door die nodige eiwitten te leveren.

Ook gaat vet verliezen vaak gepaard met spierverlies omdat mensen door te diëten niet aan de nodige eiwitten komen. Maar juist die spieren die je verliest zijn de belangrijkste calorieverbranders.

Dus die eiwitten in die shake helpen je je spieren te herstellen. Helemaal in jouw geval omdat je aardig wat traint (je rustdag is in principe geen rustdag omdat je dan soms een andere sport beoefend) kan een shake wel degelijk helpen.

Maar verdiep je ook eens in een juist voedingschema, dat is zoooo belangrijk!!!!

ps: andere mensen, corrigeer me als ik het fout heb!!
        Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

ik kan genoeg kungfu lui die eiwitten gebruiken

puur voor spierherstel of geen spieren kwijt willen raken

denk dat je je tog nog even wat beter in moet lezen over eiwitten
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

lalalalalalala lees de stickies lalalalaalaalla
            Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

bedankt voor de reactie!!!

Het is dus niet zo dat eiwitten in plaats van vet worden aangesproken???

Verder hoef ik niet veel grotere spieren te krijgen en breder te worden liever niet echt zelfs hooguit wat strakker...

Wey shakes dus toch aanbevolen? Of kan ik dit ook met normaal eten eieren/ kip opvangen??? En kom ik niet aan van wey icm training en krijg ik dikke kop??? Ik weet nog niet zo veel inderdaad omdat ik vrij weinig tijd heb... Maar langzaaam aan leer ik wel wat bij........

Op aanmerkingen op manier van trainen/ oefeningen????
              wey dus aanrader/// duur???? hoe vaak?????

BVD Mzzzls Alex

Comment

Sorry kzal me beter verdiepen voor dat ik teveel 'domme' vragen ga stellen..... Toch bedankt!!

Comment

Sorry kzal me beter verdiepen voor dat ik teveel 'domme' vragen ga stellen..... Toch bedankt!!

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En ik weet het niet met een voedingsschema...
                    Ik wil gewoon lekker sporten,,maar wel op een goede verantwoorde manier maar niet meteen mijn hele leven wijden incl. eten en alles om de twee uur enzo,, Dat lukt ook simpelweg niet met school enzo....

Comment

bedankt voor de reactie!!!

Het is dus niet zo dat eiwitten in plaats van vet worden aangesproken???

Verder hoef ik niet veel grotere spieren te krijgen en breder te worden liever niet echt zelfs hooguit wat strakker...

Wey shakes dus toch aanbevolen? Of kan ik dit ook met normaal eten eieren/ kip opvangen??? En kom ik niet aan van wey icm training en krijg ik dikke kop??? Ik weet nog niet zo veel inderdaad omdat ik vrij weinig tijd heb... Maar langzaaam aan leer ik wel wat bij........

Op aanmerkingen op manier van trainen/ oefeningen????
                      wey dus aanrader/// duur???? hoe vaak?????

BVD Mzzzls Alex
                      Die trainin die je doet zul je niet veel aan hebben. Dat zet niet echt zoden aan de dijk. Je zult je misschien lekker voelen, maar ik denk dat dat veelal psycholigisch is. Echte resultaten boek je in de gym.

Eiwitten krijg je inderdaad binnen met bijvoorbeeld eieren, kip en dergelijke. Maar de whey is een snelle eiwit, en snelle eiwitten zijn juist de eiwitten die je nodig hebt na de training.

En je wilt wel wat, maar geen tijd. Je zult echt prioriteiten moeten stellen hoor. Al die keren die je thuis traint, als je al die tijd bij elkaar op telt heb je al 1 avond in de gym te pakken. Probeer er nog 1 en je hebt er al 2. Maak een mooi schema en dergelijke (lees voor info eens lekker verder).

Lees de stickies, daar staat zoveel in. Ik ben ook een beginner, die stickies zijn opgemaakt doe echte kenners. Wat ik hier vertel staat daar duidelijker, beter, in veelvoudt en noem maar op.

INformatie over whey en hoe vaak etc. kun jezelf zoeken.

Over die domme vragen: vragen zijn goed. Maar lees eerst de stickies, dan zijn al tig vragen van je beantwoord. Heb je dan nog vragen, ask!!!:P

Succes
                      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

wat eitjes na de training en savonds kipfilet red het niet????

Comment

stickies..derde keer.
                          Verder een compleet forum uitgerust met een schitterende zoekfunctie.

Comment

Sorry ikk zie je reactie nu pas....
                            ik zal de stickies lezen...
                            Wel lastig materiaal met veel vage woorden.... Dat zijn die drie rode forums????

Maar goed die training dat moetttttt toch wel werken zou je zeggen??? Zeker voor de doelen die ik heb en waarom anders in hemelsnaam niet???? Heb ook zon chukc norris kabel ding maar die is kut.....

Comment

Sorry ikk zie je reactie nu pas....
                              ik zal de stickies lezen...
                              Wel lastig materiaal met veel vage woorden.... Dat zijn die drie rode forums????

Maar goed die training dat moetttttt toch wel werken zou je zeggen??? Zeker voor de doelen die ik heb en waarom anders in hemelsnaam niet???? Heb ook zon chukc norris kabel ding maar die is kut.....
                              Topics, en ja, die rode. en Goh, laat het antwoord op je vragen daar nou eens in staan, en zo niet hebben we een zoekfunctie.
                              Eerst lezen voor je een vraag stelt. Staat overigens ook heel duidelijk aangegeven als je op het forum komt: LEES DIT EERST. Daar vindt je zaken als regels.
                              En aan de snelheid te merken waarmee je continu een reply geeft heb je nog maar verdomd weinig gelezen. Tot over een uurtje ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X