Training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training

Heey,

ik heb een vraag over een paar krachtoefeningen. Ik doe nu al een aantal maanden 's avonds een aantal oefeningen, maar ik weet niet of het slecht is wat ik doe?

ik begin met push ups gevolgt door sit ups en daarna de biceps met de dumbells. Na de biceps doe ik nog een schouderoefening. Waarbij je de dumble vanuit je schouders omhoog 'drukt'.

Is dit verantwoord voor mij leeftijd?

Chris

Als je nou eens zou zeggen hoe oud je dan bent, dan kunnen wij er meer van zeggen.
    Nee zonder gekheid, krachttraining is krachttraining. Ongeacht leeftijd of geslacht zou je alle oefeningen gewoon moeten kunnen doen!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Als je nou eens zou zeggen hoe oud je dan bent, dan kunnen wij er meer van zeggen.
      Nee zonder gekheid, krachttraining is krachttraining. Ongeacht leeftijd of geslacht zou je alle oefeningen gewoon moeten kunnen doen!
      Zou het niet beter zijn boven 16 of 18 ? Heb al vaker gehoord als je vroeger begint het je groei zou kunnen tegenhouden of zelfs helemaal stoppen. (Met groei bedoel ik geen massa maar gewoon je natuurlijke grootte enzo.)

Comment

Lees de sticky tienerbodybuilding eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by JellioS View Post
          Zou het niet beter zijn boven 16 of 18 ? Heb al vaker gehoord als je vroeger begint het je groei zou kunnen tegenhouden of zelfs helemaal stoppen. (Met groei bedoel ik geen massa maar gewoon je natuurlijke grootte enzo.)
          Dat word elke dag ook nog tegen mij gezegd. Ik word daar ook een beetje gek van.. iedereen zegt tegen mij dat ik niet te intensief moet trainen want anders groei ik niet meer.. en elke keer moet ik die mensen weer uit leggen dat dat niet zo is.

Comment

Ben 16 jaar,
            weten jullie misschien nog een paar oefeningen?
            of welke combinatie van oefeningen ik het best kan doen?

Comment

Check de stickies.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Oke bedankt,
                jij traint in de sportschool?

Comment

Correct.

sigpic

Comment

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...ybuilding.html
                    lees dit maar goed door
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Hallo,

ik train nu pas net hoor, maar ik heb wel even een vraagje:

Ik train op de apparatuur, maar moet je je spieren aanspannen als je met de apparatuur werkt?
                      Ik heb ook nooit spierpijn, daarom denk ik dat als ik train mijn spieren moet aanspannen.

Ciao Bella.

Comment

Originally posted by PatrickSter View Post
                        Hallo,

ik train nu pas net hoor, maar ik heb wel even een vraagje:

Ik train op de apparatuur, maar moet je je spieren aanspannen als je met de apparatuur werkt?
                        Ik heb ook nooit spierpijn, daarom denk ik dat als ik train mijn spieren moet aanspannen.

Ciao Bella.
                        Ik vraag me af hoe je met apparaten wil trainen zonder je spieren aan te spannen. Daarnaast ben je een beginner en lijkt het me verstandig je eens in de stickies te verdiepen en heel wat rond te lezen op het forum. Tenslotte is het niet de bedoeling je vragen in andermans topic te stellen, maar, als je een serieuze vraag hebt, deze in een eigen topic te stellen.
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X