Training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training

Heey,

ik heb een vraag over een paar krachtoefeningen. Ik doe nu al een aantal maanden 's avonds een aantal oefeningen, maar ik weet niet of het slecht is wat ik doe?

ik begin met push ups gevolgt door sit ups en daarna de biceps met de dumbells. Na de biceps doe ik nog een schouderoefening. Waarbij je de dumble vanuit je schouders omhoog 'drukt'.

Is dit verantwoord voor mij leeftijd?

Chris

Als je nou eens zou zeggen hoe oud je dan bent, dan kunnen wij er meer van zeggen.
    Nee zonder gekheid, krachttraining is krachttraining. Ongeacht leeftijd of geslacht zou je alle oefeningen gewoon moeten kunnen doen!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Als je nou eens zou zeggen hoe oud je dan bent, dan kunnen wij er meer van zeggen.
      Nee zonder gekheid, krachttraining is krachttraining. Ongeacht leeftijd of geslacht zou je alle oefeningen gewoon moeten kunnen doen!
      Zou het niet beter zijn boven 16 of 18 ? Heb al vaker gehoord als je vroeger begint het je groei zou kunnen tegenhouden of zelfs helemaal stoppen. (Met groei bedoel ik geen massa maar gewoon je natuurlijke grootte enzo.)

Comment

Lees de sticky tienerbodybuilding eens.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by JellioS View Post
          Zou het niet beter zijn boven 16 of 18 ? Heb al vaker gehoord als je vroeger begint het je groei zou kunnen tegenhouden of zelfs helemaal stoppen. (Met groei bedoel ik geen massa maar gewoon je natuurlijke grootte enzo.)