klote zooi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• klote zooi

Groot probleem.
    Ik ben in december gevallen met bouwen van carnavalswagen. Toen heb ik fotos laten maken en konden ze niets zien.

3 wekne geleden weer fotos laten maken omdat de pijn beetje aanhield en ik heb zolang gewacht, omdat ik dacht dat het over zou gaan.

Blijkbaar heb ik nu een gat te grote van een euro in mijn pols zitten.

Ik moet waarschijnlijk half jaar in het gips( dit is inclusief operatie).

Ik word hier helemaal gek thuis van het niets doen.
    Iemand enig idee wat ik wel kan doen. Ik kan vrij weinig namelijk, mag niet eens is fietsen.

De grootste vraag is wat ik moet doen met mijn eetpatroon. Zat in een cleanbulk programma. Maar moet ik nu over gaan op een veel eiwitschema en Beetje in het cutschema gaan, want kom aan.

groeten en alvast bedankt

Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Ik weet dat het antwoord niet dat is, wat je wilt horen.
    Maar accepteer het feit, dat je niet kunt trainen.

Gewoon wachten totdat je pols weer beter is en je verlies gewoon accepteren.
    Daarna gewoon weer knallen. enige wat je nog zou kunnen doen is, blijven letten op je voeding, zodat je niet in vet aan komt. Dus gewoon op behoefte zitten

Misschien stelt het je gerust om te horen, dat je sneller in spier aankomt, als je al ooit breder was. Dus je komt veel sneller weer terug op de massa/niveau, dat je nu hebt.

Ik wens je veel succes met je operatie en het herstel.

Comment

Wow.. das kut. Sterkte dan maar.

Uuhm.. informatie zoeken? Perfecte schemas voor jezelf maken als je weer mag trainen? Perfecte schemas maken om het op te bouwen? Veel lezen over hoe je het beste resultaat boekt?
      I know, dat is vast niet wat je wilt horen. Maar toch.. daar heb je uiteindelijk minstens net zoveel aan toch?

Enne.. je behoefte zijn nu totaal anders he.. Wat eerst op onderhoud eten was, is nu licht bulken..

Comment

Het zal een klote tijd worden kerel.Hoe je het ook bekijkt je zal het onder ogen moeten zien dat je (veel) spiermassa zal verliezen.
        Veel sterkte!!
        getting back in shape...

Comment

Dat is inderdaad behoorlijk klote man. Zou ik als ik jou was proberen om in elk geval zoveel mogelijk je kennis uit te breiden. Aangezien je dan hoe kut het ook is toch niet kan trainen kan je die tijd dus mooi gebruik om zoveel mogelijk kennis op te bouwen, wat je enorm kan helpen als je wel weer traint zodat je weer zo snel mogelijk op je oude niveau zit. Succes man!
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by gripmaster View Post
            Groot probleem.
            Ik kan vrij weinig namelijk, mag niet eens is fietsen.
            Even voor de duidelijkheid voor mij..?? Waarom mag je niet eens fietsen dan? fietsen op een buitenfiets of zo een sportschool fiets?

Want lijkt me gek dat je niet mag fietsen op zo een sportschoolfiets..

Omdat het dan de herstelperiode beinvloed ofzo?

ben benieuwd
            De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Om je maar ff een hart onder de riem te steken..

Zelf ben ik in het verleden regelmatig er "tussen uit geweest".
              Ook wel een half jaar.
              Het is natuurlijk klote.. maar als je een goede basis hebt pak je het snel weer op..!
              Je spieren "vergeten" niet zomaar je training zelf zat ik toen met 2 maanden weer op niveau.
              Gewoon straks weer lekker knallen.

Maar voor nu sterkte er mee..!!!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Jongens,

bedankt voor het medelijde haha.
                Ben wel aan het spinning gegaan thuis, maar ik val er steeds bijna af hahah heb zo totaal geen evenwicht, marja het is tenminste iets.

Vraag is moet ik veel eiwitten tot me nemen, voor minimale spierverlies:O
                alvast bedankt.

Comment

normaal blijven doseren

succes met alles trouwens
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

heb weer me arm gebroken zaterdag, dus kan enigzins weten wat je bedoelt en ik kan nu totaal niets-_-: Geen fitness, niet gamen,geen gitaar spelen en ik mag niet uit oftwel ik heb niets te doen naast 16 uur school per dag -_-

Comment

Originally posted by Pieterman View Post
                      heb weer me arm gebroken zaterdag, dus kan enigzins weten wat je bedoelt en ik kan nu totaal niets-_-: Geen fitness, niet gamen,geen gitaar spelen en ik mag niet uit oftwel ik heb niets te doen naast 16 uur school per dag -_-
                      ff nie game nie

nee.. geintje... klote man... succes !

Comment

ja ik heb geluk dat ik rechts ben en mijn linkse arm in het gips zit, dus kan nog altijd rukken hahah

Comment

Originally posted by gripmaster View Post
                          ja ik heb geluk dat ik rechts ben en mijn linkse arm in het gips zit, dus kan nog altijd rukken hahah
                          .....

Je had geen vriendin zei je heá? nee oke begrijpelijk

succes met je gebroken arm man, kan je iig wel je benen trainen =D

Comment

Das idd kut :/ maar hou vol en ga na je revalidatie er volop tegenaan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X