Moet ik bulken of cutten?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet ik bulken of cutten?

Lengte: 174 cm
    Lichaamsgewicht: 56 Kg
    Vetpercentage: 11.9 %
    Vet Vrije Massa: 49.4 Kg
    Totale dagelijkse behoefte energie: 2059 Kcal
    Dagelijkse behoefte Eiwitten: 109 Gram
    Dagelijkse behoefte Vetten: 46 Gram
    Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 303 Gram

Ik denk dat ik moet bulken..dat betekent dus dat ik dikker ga worden en meer vet ga hebben? :/

Ik kan trainingsschema + voedingsschema ook posten als je wil.

Je bent wel heel licht! Zou gaan bulken en gewoon de calorieen langzaam hoger gooien, zo snel word je ook niet een vatsig monster.
    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

Bulken! Eiwitten, vetten en calorieeen omhoog gooien tot je zeker 500 kcal boven je behoefte zit!. Doe een fullbodyschema met telkens 1 dag rust er tussen en bekijk na een maand of 3 eens wat de verschillen zijn. Denk dat je als beginner toch zeker wel 5 tot 10 droge kilo's moet kunnen pakken in 12 weken tijd!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by -HnK View Post
        Je bent wel heel licht! Zou gaan bulken en gewoon de calorieen langzaam hoger gooien, zo snel word je ook niet een vatsig monster.
        Ok, alsik kcal ga opbouwen, en ik ga 3x per week KT doen, ga ik dan groeien in spiermassa maar ook in vet?

Comment

Originally posted by Yoshuba View Post
          Ok, alsik kcal ga opbouwen, en ik ga 3x per week KT doen, ga ik dan groeien in spiermassa maar ook in vet?
          Je lichaamsvet zal ALTIJD wel iets toenemen als je spiermassa kweekt maar dat hoeft niet explosief veel te zijn. Stel dat je van 60 naar 70 kg gaat en 1% in vetmassa stijgt dan ben je goed bezig. Daar is de cut uiteindelijk weer voor nodig. Maar als je nu gaat cutten dan blijft er bijna niks van je over. Dan sta je met 8% maar op een kilo of 50 en dat is gewoon lelijk.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Je lichaamsvet zal ALTIJD wel iets toenemen als je spiermassa kweekt maar dat hoeft niet explosief veel te zijn. Stel dat je van 60 naar 70 kg gaat en 1% in vetmassa stijgt dan ben je goed bezig. Daar is de cut uiteindelijk weer voor nodig. Maar als je nu gaat cutten dan blijft er bijna niks van je over. Dan sta je met 8% maar op een kilo of 50 en dat is gewoon lelijk.
            Ok, kweet wat me te doen staat

VRETEN!!!! :d

Comment

Originally posted by Yoshuba View Post
              Ok, kweet wat me te doen staat

VRETEN!!!! :d
              Onze kleine jongen wordt groot...

Comment

succes met bulken =)

Comment

Sidebar top desktop