Waar ECY/ECA stack te koop?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar ECY/ECA stack te koop?

Ik ben het hele internet aan het afstruinen, maar kan nergens de ECY/ECA stack vinden (met Efedrine HCL, caffeine en Yohimbe HCL/Aspirine).

Weet iemand waar ik terecht kan?
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Dat komt omdat je de ingredienten moet kopen en het zelf maken.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Ik ben het hele internet aan het afstruinen, maar kan nergens de ECY/ECA stack vinden (met Efedrine HCL, caffeine en Yohimbe HCL/Aspirine).

Weet iemand waar ik terecht kan?
      precies wat fallie zegt

ephedrine en yohimbine zijn beide verboden in nl dus je moet ze via een andere weg vinden asprine en caffine kan je gewoon halen

Comment

Ja ik heb ook al eindeloos gezocht op losse ingredienten, maar de Efedrine HCL is gewoon het probleem. Vasopro verkocht veel van dit soort producten, maar kan het nergens terugvinden
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
          ephedrine en yohimbine zijn beide verboden in nl dus je moet ze via een andere weg vinden asprine en caffine kan je gewoon halen
          Ephedrine HCL en Yohimbe HCL zijn volgens mij niet verboden. E HCL niet, omdat dit anti-asmatische werking heeft en de luchtwegen verwijdt. Voor yohimbe kan ik echt op honderden sites terecht.

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Ephedrine HCL en Yohimbe HCL zijn volgens mij niet verboden. E HCL niet, omdat dit anti-asmatische werking heeft en de luchtwegen verwijdt. Voor yohimbe kan ik echt op honderden sites terecht.
            De derivaten van yohimbe en ephedrine zijn ook verboden (HCL). Ben wel benieuwd op welke Nederlandse sites je terecht kunt?
            AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

Comment

Sorry bro maar deze moet dicht. Zowel efedrine als yohimbe zijn verboden, dus je loopt hier te vragen naar dealeradressen. En dat kan ik niet toestaan.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X