*GRAAG PAS VOTEN NA DIT GELEZEN TE HEBBEN*
Yo mensen,
Ik vind het een beetje raar worden, ik let niet op mijn cals maar eet toch vaak wel goed, denk gemiddeld 2-3 cheat maaltijden per week..
Verder eet ik nu ongeveer:
Ontbijt
- 50gram brinta, 30gr whey + 500ml melk
- 1 Banaan
Lunch
4-6 Boterhammen pindakaas
1 Appel
Avondeten
- 2x p/w volkorenrijst met kip of vis
- 2x p/w volkorenpasta met mager rundvlees
- 1x omelet, 4 eieren, 250gr spekjes, melk, 3 boterhammen
Vanaf 21:00
- Blikje tonijn op water uitlekken á 130gr
- 100gr pinda's
- 1 Appel
Voor trainingen:
- 1 Banaan
Na trainingen:
- Dextrose
- 45gr Whey
Voor de rest drink ik bij avond eten altijd melk, en de rest water...als niet anders kan koop ik wel ergens drinken...cola dan ofzo.
Weeg nu 73kg ofzo, weinig buikvet, maar toch niet voldoende abs te zien.
Probleem is nu dat ik niet goed weet of ik moet gaan bulken, ik heb namelijk de eerste 6 maanden (vanaf november begonnen met fitness) niet echt goed gegeten ofzo.
Ik weet ook totaal mijn behoefte niet. In die 6 maanden ben ik ongeveer 4kg aangekomen, qua kracht ben ik hard vooruit gegaan, qua spiervormen ook wel, maar ik weet niet of het optimaal is...en ik weet ook niet goed de koers die ik nu moet gaan varen....
vote pls
Yo mensen,
Ik vind het een beetje raar worden, ik let niet op mijn cals maar eet toch vaak wel goed, denk gemiddeld 2-3 cheat maaltijden per week..
Verder eet ik nu ongeveer:
Ontbijt
- 50gram brinta, 30gr whey + 500ml melk
- 1 Banaan
Lunch
4-6 Boterhammen pindakaas
1 Appel
Avondeten
- 2x p/w volkorenrijst met kip of vis
- 2x p/w volkorenpasta met mager rundvlees
- 1x omelet, 4 eieren, 250gr spekjes, melk, 3 boterhammen
Vanaf 21:00
- Blikje tonijn op water uitlekken á 130gr
- 100gr pinda's
- 1 Appel
Voor trainingen:
- 1 Banaan
Na trainingen:
- Dextrose
- 45gr Whey
Voor de rest drink ik bij avond eten altijd melk, en de rest water...als niet anders kan koop ik wel ergens drinken...cola dan ofzo.
Weeg nu 73kg ofzo, weinig buikvet, maar toch niet voldoende abs te zien.
Probleem is nu dat ik niet goed weet of ik moet gaan bulken, ik heb namelijk de eerste 6 maanden (vanaf november begonnen met fitness) niet echt goed gegeten ofzo.
Ik weet ook totaal mijn behoefte niet. In die 6 maanden ben ik ongeveer 4kg aangekomen, qua kracht ben ik hard vooruit gegaan, qua spiervormen ook wel, maar ik weet niet of het optimaal is...en ik weet ook niet goed de koers die ik nu moet gaan varen....
vote pls

Comment