Rotterdams Triootje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rotterdams Triootje

Ik doe het verslag, Sakura heeft de foto's en Atta...die zit nog in de trein naar huis.

Vanochtend zat ik me ontbijt op te slurpen toen Sakura opeens op MSN verscheen. Hij vroeg of ik iets te doen had vanmiddag en vroeg of ik met hem en Atta mee wilde trainen. Schijnbaar had Atta de avond er voor op MSN gezegd: "Morgen train ik met je mee". Dus op naar R'dam Blaak. Onderweg kreeg ik bericht of ik naar Centraal zou kunnen gaan en dat was geen probleem.

Dus daar stond ik te wachten en te wachten...en te wachten. Uiteindelijk verschenen ze en liepen we naar de sportschool. En die was dus zo'n 20mins lopen verderop. Atta en ik klagen en grappen maken over een pomp in onze kuiten en dat het niet de bedoeling is om te lopen en een warming up voor het sporten te hebben.

Aangekomen bij Fitness First even Supercharge Labrada weg gewerkt en omgekleed. Een maat van Sakura arriveerde en zou met ons mee trainen en dus waren we met zijn 4-en. Planning was rug te doen, maar ik wilde per se 10x3 Bench Press doen vooraf. Ze hoefden niet op me te wachten maar deden dit wel. Dus ik jaagde mezelf een beetje door de opwarm sets heen en had verrassend veel moeite met de 90kg. Heb 3 sets van 3 reps er mee gedaan en de 2 sets die volgde had ik hulp nodig. Dus er een eind aangebreid om de rug te gaan doen.

Tijdens het benchen kwam er een instructeur van Fitness First. Brede gast die overduidelijk niet naturel is met een vrouwelijke klant. Hij heel stoer doen dat er geen zware moeilijke gewichten gedaan zouden worden. En daar lag hij te benchen met 130kg ofzo en het wijfie met 30kg. Toen wij boven bezig waren kwamen hun ook naar boven en stond ie weer semi-interessant te doen met Flyes.

Afijn wij waren boven en liepen naar een kabelstation. Sakura moeilijk doen om de twee katrollen te verbinden met elkaar en een driehoeks grip er aan te bevestigen. Atta begon met een opwarm set a 47kg en de rest volgde. Op mijn beurt deed ik 57kg. Tweede ronde gingen hun naar 67 en ik naar 77kg. Zo bleef ik steeds een stapje voor, maar bij de eerste set voelde ik me rug prikken en was lichtelijk bezorgd. Gelukkig was het alleen op dat moment, want er na niks meer. Bij een beurt van Atta stond ik er bij en deed alsof ik een scheet liet. Hij in een deuk en duurde even voordat hij verder kon. Hoe zwaarder de gewichten hoe meer de anderen met hun lichaamsgewicht gingen werken..."dat kan ik ook":dacht ik bij mijzelf. Dus verhoogde het gewicht van 77 naar 107kg en deed er 4-5 reps mee. Het was te zwaar vond ik dus verlaagde het naar 87kg om nog 4-5reps te doen. Raakte vermoeid en Atta hielp me om er nog een aantal reps uit te persen. Op dat moment begon ik al lichtelijk sterretjes te zien. De anderen deden nog 2 sets met die oefening.

Terwijl hun bezig waren ging ik Seated Cable Row down met een smalle stang. Bovenhandse grip voor 2 sets en daarna supinated grip zodat me biceps meer betrokken waren om de Lats verder op te maken. Uiteindelijk gingen de anderen met hun triangeltje Seated Row doen en op dat moment ging ik Tricep Rope Pull Down en Cable Side Raises doen. Met de Rope onderin nog even polsen draaien en voelde de spanning op me triceps. De Side Raises al heel lang niet meer gedaan en me techniek was rampzalig en dus bleef ik bij een heel licht gewicht om aan de techniek te wennen. Eind van elke set was ik duizelig zover ging ik.

Met de Seated Row zat Atta erg ver naar achter te buigen met zijn rug om de excentrieke fase te benadrukken. Althans dat zei hij. Sakura was het er niet mee eens en ging achter hem staan om de rug tegen te houden en opeens kon Atta zijn gewicht niet meer aan. Toen hun klaar waren heb ik nog 1-2 sets smalle grip Seated Row gedaan.

We gingen vervolgens naar beneden om met wat losse gewichten te gaan werken. Barbel werd op de mat gelegd met 60kg er aan...tijd voor de Barbel Row. Meteen hele discussie over de uitvoering. Brede Grip, omgekeerde grip zodat de biceps meer betrokken was en Sakura was het er niet mee eens, Rug die zo recht gehouden werd dat het praktisch een Yates Row werd. Toen ze eindelijk hun sets hadden gedaan was het mijn beurt. Ik voelde me moe en duizelig en langzaam aan een vaatdoek te worden. Dus ik was zo slim om een intensieve Clean & Push Press te doen met 60kg. Gewicht werd verhoogd en iedereen deed zijn ronde met Rows. Ik deed er een Clean & Press mee. Bij aanvang dacht: "ach het is maar 70kg, moet lukken". Toen het gewicht op me borst lag voelde het zwaar aan en ik dichtte het toe aan vermoeidheid alvorens het boven me hoofd uitgestoten werd zonder probleem. Bleek dat het gewicht 80kg was ipv 70kg. Naderhand vroeg ik om een filmpje te maken voor Leo zodat ie de uitvoering kan zien. Maar bij de 2 opvolgende pogingen kwam ik steeds net een paar cm te kort en was te moe om door me benen te gaan om hem op te vangen.

Toen was het eind om te deadliften. Work-out begon nu richting het einde te lopen en ik was voor me gevoel bek af en die sterretjes/duizeligheid na elke set werden niet bepaald minder. 100kg deadlifts werd gedaan door iedereen. Atta deed een Stiff Legged uitvoering en ik deed Sumo Deadlifts er mee. Ronde twee bleef het gewicht op 100, maar ik ging toch naar 120kg. Deed er Sumo stijl mee. Ik wilde de 140kg doen en ging wat extra schijven halen, maar de anderen liepen weg om te gaan DB Rowen. Terwijl hun dat deden deed ik met 140kg 2reps Sumo en 2reps normal stijl. Wilde de 160kg proberen maar na 3 fails maar opgegeven en het gewicht verlaagd naar 60kg om nog wat te Clean & Pressen. Bij de 160kg stond zo'n gast blij te doen: "ja kom op je kan het". Nee lul eind van de work-out en me rug is fucking op en ik ook.

Op het moment dat we met Deadlift bezig waren kwam die instructeur van eerder langs. Ditmaal met een fat obese client. Hij liet die gast vage oefeningen doen die nergens op slaan en ook niet bepaald functioneel zijn. Dus ik liep even te geinen. "Ja als je weer overeind komt moet je het explosief doen en je heup er in gooien alsof je een lekker wijf aan het stoten bent". Dus ik even die beweging voor doen, maar hij leek het niet te waarderen.

Toen ik me bij de andere voegde was Atta vaag aan het doen. Hij stond aan het eind van het bankje met hoofd op de rand te rowen. Ik keek welke DB's er lagen. Eentje van 20kg en 30kg. Heb zelf nog 2 sets met 30kg gedaan. Sakura en zijn maat ronde het af en Atta en ik gingen naar boven nog wat sets met Hammer Strenght te doen. Ik was kapot.

Sakura heeft nog wat pose foto's gemaakt van Atta voordat we gingen omkleden. In de kleedkamer wat vage gasten die we wat uitleg gaven over cut dieten en zo. :"moet je minder kcal eten dan je nodig hebt? dat is vreemd. je wilt toch massa bouwen?" Echt...domme gasten soms.

We liepen vervolgens naar een dichtbijzijnde Mac D en hebben er wat gegeten. Lang gezeten en gepraat en chickies gechecked. Kortom het was gezellig.
    Last edited by Falstyr; 27-04-2009, 19:38.

leuk verslagje man lijkt bijna of ik zelf meedoe
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

YouTube - video081

Comment

Leuk verslag Vince, en beetje jammer dat die foto's scheef zijn omdat de hoek van foto-opname niet van recht voor of recht achter is, en mijn poseren verder te wensen over laat. Maar ach, die tricepspose is wel goed gelukt.

Was hartstikke gezellig, en goed getraind.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

http://www.musclex3.com/training/14.jpg

Stoere foto

Gezeur over straps op een gegeven moment. Zaten in me tas en niet gebruikt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            http://www.musclex3.com/training/14.jpg

Stoere foto

Gezeur over straps op een gegeven moment. Zaten in me tas en niet gebruikt
            ik weet neit hoor op 1 of andere maneir vind ik foto 6 en 9 het beste
            en als je ze naast elkaar doet heb je 69

Comment

Cool.

@ Saki: Hoeveel kg was die row in 't filmpje?

@ General: Staat er strak bij! Respect.

@ Fallus: Lulijzer
              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Hey Heren,

Leuk verslagje van de training ! en Atta, je staat al weer een stukje droger sinds de vorige foto en zo te zien ook wat extra massa gegained, dus een nette progressie !

Lijkt me op zich ook wel leuk om over een half jaar o.i.d. eens een keertje met jullie mee te trainen.

Groet,
                Taxation
                Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

at filmpje van sakura. hoop niet dat elk setje er van jou zo uitziet, want dit was wel een hele slechte uitvoering!!

Comment

Originally posted by erikv View Post
                    Cool.

@ Saki: Hoeveel kg was die row in 't filmpje?
                    90kg als het goed is.

@Bong
                    dat was laatste setje

Comment

@ Atta

Gaat de goede kant uit! Wauw! Wat ben jij veranderd zeg!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Nou ik vind anders dat sakura er ook wel goed bij staat! Al aardig wat massa.
                        Bor wel beetje cheated
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by bong bong View Post
                          at filmpje van sakura. hoop niet dat elk setje er van jou zo uitziet, want dit was wel een hele slechte uitvoering!!
                          Oh mijn god bong heb je dan fucking commentaar op alles.. als je zo badass bent vraag ik je om samen te trainen

eerste oefening bestond uit lat pulldowns met de v-grip hebben we 5 sets gedaan
                          2e oefening was seated cable row hebben we 4 sets gedaan
                          3e oefeningen was bent over row hebben we ook 4 sets gedaan waarvan de laaste set van mij gefilmt was.. Dus serieus neem je fucking niet kwalijk dat ik daarbij gecheat heb damn :S

@ de rest
                          Atta en ik hebben voornamelijk rug gedaan en fallie uhh beetje van alles en nogwat haha

Oefeningen waren
                          Lat pulldowns v-grip 5 sets reps niet geteld
                          Seated cable row 4 sets reps nie tgeteld
                          Bor 4 sets reps niet geteld
                          Deadlifts 3 sets ats en ik hebben het op 100kg gehouden
                          DB rows ik heb 4 sets gedaan van ats weet ik het niet meer
                          En atta had toen nog een extra oef gedaan

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            @ Atta

Gaat de goede kant uit! Wauw! Wat ben jij veranderd zeg!
                            Intermittent Fasting...

Moet er niet aan denken. Ik had me koolhydraat maaltijden naar voren geschoven en was nog licht in me hoofd tijdens de work-out. Atta had maar 1 maaltijd gehad die dag en leek nergens last van te hebben.

Na Lat Pull Down en Seated Row was de spanning enorm in me lats. Dacht einde oefening...ze zijn op. Ik stond al smoesjes te verzinnen om geen rug oefening meer te hoeven doen just in case hahahah. Maar stond versteld van mezelf nog redelijk wat gedaan te hebben de hele work-out door Had meer spierpijn verwacht, maar valt op moment best mee.

Eerlijk gezegd vond ik elke set qua Bor van iedereen kut qua uitvoering. En ik heb het niet gedaan hehehe
                            Last edited by Falstyr; 28-04-2009, 09:43.

Comment

Fallus opletten, ik had nog geen maaltijd gehad. Let op de letter: "g" voor "een".

@ DSO
                              Thanks voor het compliment bro!
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X