pull up / ab apparaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pull up / ab apparaat

Wat zou deze ongeveer waard zijn 2de hands? kom hem niet vinden op het internet.. deze is van marktplaats had al geboden maar wat gokken jullie de waarde hiervan? alvast bedankt

€ 50,- maximaal

Comment

Hoe oud is-ie? Hoe vaak gebruikt? Wat was de nieuwprijs? Zitten er beschadigingen op of iets dergelijks? Doe eens even een link naar de advertentie posten
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik heb geen idee van de staat hoe oud hij is, en wat hij nieuw kost.. het is gewoon in mijn woonplaats dus kan gewoon even kijken. hij wil er minimaal 50 voor hebben maar dat is echt mijn max

Comment

Je hebt nu 30 geboden, hij wil 50... maak er 40 van zou ik zeggen... Tenzij die Henk je weer overbiedt natuurlijk...
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

jah had al via de mail contact gehad kreeg mailtje dat ze niet lager als 50 wou gaan. heb er nog niet op gereageerd ff kijken wat jullie vinden

Comment

Zo'n ding heb ik ooit mbv Speurders.nl verkocht voor 70 euro. Maar die zag er beter uit dan dit ding. Ik schat hem op een waarde van 30 tot 40 euro.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X