Gezocht: bodybuildster voor videoclip

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: bodybuildster voor videoclip

Hoi allemaal,

Voor een opdracht voor de Kunstacademie te Utrecht moet ik in samenwerking met een klasgenoot een videoclip maken bij het nummer 'what it feels like for a girl' van Madonna. We zijn op zoek naar allerlei verschillende soorten vrouwen, om een soort van dwarsdoorsnede van de samenleving te laten zien. We zoeken dus ook een bodybuildster!

De opnames zullen 1 dagdeel in beslag nemen en plaatsvinden in Amsterdam. In ruil voor je medewerking kunnen we eventueel filmmateriaal verzorgen voor (eigen) promotionele doeleinden, of wat semi-professionele foto's maken. Over een vergoeding valt te praten.

Lijkt het je iets? Neem contact op via [email protected]

Groetjes,

Maartje Weijers en Thomas Bos

Damn, nog steeds niet het juiste fysiek
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wil je bodybuildster worden dan Pinada?

Comment

Denk dat je daarvoor beter op BR kunt gaan kijken.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by CruX View Post
          Wil je bodybuildster worden dan Pinada?

Mijn opmerking was meer bedoeld als dat ik verdorie weer een fotoshoot o.i.d. misloop
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

En als ik nou een jurk aantrek...?????

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Echte zware bodybuildsters zitten hier niet. De meeste vrouwen hier zitten hier meer met fitness als interesse.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Echte zware bodybuildsters zitten hier niet. De meeste vrouwen hier zitten hier meer met fitness als interesse.
                is ook leuker om naar te kijken
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

wtf... mtw112 is gewoon een vies mannetje die geilt op gespierde vrouwen en ze wil filmen. wat een goedkope try hiero.
                  ik zoek afgetrainde vrouw voor mn afstudeer project voor rtl4 om naakt te filmen :s
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    wtf... mtw112 is gewoon een vies mannetje die geilt op gespierde vrouwen en ze wil filmen. wat een goedkope try hiero.
                    ik zoek afgetrainde vrouw voor mn afstudeer project voor rtl4 om naakt te filmen :s

Helaas ben je te bekend op dit forum bruce om dit te proberen

Comment

tan? gister trapte je er ook in ghehehe. youtube: pindajumping for bruce

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        tan? gister trapte je er ook in ghehehe. youtube: pindajumping for bruce

Zit je weer te kwijlen bruce?
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

kom over 10 jaar (als je dan nog eens iemand nodig hebt)maar terug.
                          grapje, ik ben ook meer van de fitnes, jemoet inderdaad eens op de br side gaan kijken daar zijn er wel een paar te vinden.
                          voer eendjes,geen oorlog

Comment

Originally posted by might ass well View Post
                            kom over 10 jaar (als je dan nog eens iemand nodig hebt)maar terug.
                            grapje, ik ben ook meer van de fitnes, jemoet inderdaad eens op de br side gaan kijken daar zijn er wel een paar te vinden.
                            een paar manwijven misschien ja...
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X