Beperkingen als builder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beperkingen als builder?

Vroeg mij wat af hé..

Wat voor beperkingen heb je als bodybuilder..?
    Dus niet meer op je rug kennen krabben ivm je grote armen
    moeite met veters strikken ivm de beweging die je niet kan maken
    etc.

Geen enkele.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

geloof dat cutler zijn eigen shirt niet uit kan doen
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
        geloof dat cutler zijn eigen shirt niet uit kan doen
        dat geloof ik ook zeker wel

Comment

Bepaalde slijtage? Met bepaalde dingen zal het weinig uitmaken of er veel kg vet, of veel kg spier op rust?
          Of doel je daar niet op?

Comment

- in een XL passen in de gemiddelde kledingwinkel
            - althetisch en droog ipv opgeblazen en buff
            - broeken uit de gemiddelde kledingwinkel moeten passen
            - het moet "mooi" blijven voor de wijfjes
            - sociaal leven staat op alle gebied boven de sport. Geen kluizenaartje spelen voor een sport waar je enkel insteekt.
            the one and only tabata overlord

Comment

meeste shirt zijn te klein geworden.. of me borst te groot.

Comment

Euhm... Knettergek genoemd worden door collegae en dergelijke... Ow nee wacht, dat zouden ze denk ik ook doen als ik niet aan krachttraining deed...

Wat betreft kleding kan ik me zo voorstellen dat het voor kerels op een gegeven moment vervelend begint te worden... Nou heb ik dat zelf met broeken, maar dat heb ik sowieso mijn hele leven al...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dat je een squatass krijgt
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Het bekende broekenprobleem lijkt mij het ergste
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Beperkingen:

x Je kunt je elleboog op een gegeven moment niet meer kussen
                      x Je moet de worsten, big macs en andere rotzooi veel vaker laten staan
                      x je bent in principe gebonden aan de tijden van de sportschool
                      x Je weegschaal weet het op een gegeven moment ook niet meer
                      x je bent bijna veroordeeld om te bulken, cutten, bulken, cutten, ....

Met andere woorden, zou het ook niet zo weten. Kleding is wel een beperking ja. Aan de andere kant, blijf je beter in line met de huidige mode en wordt je niet zo snel ingeschreven voor een extreme makeover.
                      Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                        Dat je een squatass krijgt
                        dat vind ik juist een positief punt :P staan je broeken tenminste weer bol.. anders is het maar zo'n loze ruimte achter.. geld natuurlijk niet voor de extremisten die hun kruis op de knieen hebben hangen

Comment

Ik denk dat ik een stuk minder lenig ben geworden van krachttraining.

Ik weet het eigenlijk wel zeker

Comment

Originally posted by CruX View Post
                            Ik denk dat ik een stuk minder lenig ben geworden van krachttraining.

Ik weet het eigenlijk wel zeker

Mmm dat is bij ook één ding dat zeker is. Kon me nog niet zo lang geleden flink dubbelvouwen om een paal of met enige kracht me toch redelijk in split en spagaat tegen een paal aan trekken... No wee dat ik dat nu nog hoef te proberen...
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Mmm dat is bij ook één ding dat zeker is. Kon me nog niet zo lang geleden flink dubbelvouwen om een paal of met enige kracht me toch redelijk in split en spagaat tegen een paal aan trekken... No wee dat ik dat nu nog hoef te proberen...
                              Het is maar waar je je bezig mee (wil) houden Als je blijft stretchen zal het verlies aan lenigheid beperkt blijven.
                              Evolution, development, curiousity and improving you tax

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X